Friday, May 8, 2009

TAG lagi

1.Bekas kekasih saya adalah
ramai sgt dah tak ingat la... hii3X

2.Saya sedang mendengar
CC baru memberi arahan itu dan ini...kecoh r!!

3.Mungkin saya patut
cari keje lain spy leh balik Perak cpt sket kan...hu3X

4.Saya suka
tgk muka Nur 'Ain sbb ramai kata mcm muka saya...ahaks

5.Sahabat-sahabat baik saya
yg memahami dan leh accept apa adanya saya...tq dear all my frends

6.Saya tak paham
dgn org yg muka 14 talam...dgn kita ckp lain dgn org lain lak ckp lain...bermuka2

7.Saya kehilangan
kenangan masa blaja dulu...miss all my frends

8.Ramai yang berkata
aku ni peramah tp dorg tak tau aku juga pemarah...he3X

9.Makna nama saya
kalo tanpa Y membawa maksud PENYAYANG...tp dgn Y tu pun aku mmg PENYAYANG jugak

10.Cinta itu adalah
milik semua...

11.Di suatu tempat, seseorang sedang
memberi arahan itu ini lagaknye mcm seorang PENGARAH dan mmg dia adalah PE ARAH...kecoh je

12.Saya akan cuba
jd seorang yg amat baik kpd semua org tp... tercapaikah??

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud
forever

14.Telefon bimbit saya
nokia yg cokia

15.Bila saya terjaga dari tidur
tgk henset da kul bape ye??

16.Saya paling meluat apabila
org nak sesuatu tu dgn cara tak elok sehingga sanggup menjatuhkan org lain...dammmm

17.Pesta/Parti adalah
tpt yg bising

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
entah...

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
sekolah rendah...enjoy sgt2

20.Hari ini
sama je mcm hari2 yg lepas...

21.Malam ini saya akan
basuh baju...hii3X

22.Esok pula saya akan
adakah esok masih ada utk aku???

23.Saya betul2 inginkan
dapat pindah balik Perak dan hidup berkeluarga mcm org lain...hu3X

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
takde perasan...

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan
sama jek...tpt yg ramai org...sesak

26.Makanan Barat atau Jepun
masakan Melayu gak sesuai di tekak

27.Bilik yang terang atau gelap
musti la gelap...ahaksss

28.Makanan segera adalah
yg boleh dikudap2 time tgk tv atau lam kete ;P

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
ok bye... love u

30.Siapa yang anda nak Tag?
siapa rasa dia tada kerja, tgh bosan, rajin nak menaip atau jiwa kacau ke silalah sudi menjawab tag ni ye... tiada paksaan
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

10 comments:

shi3la said...

humanggg ai sekali satu tag 30 soklan tewwww...tag palingg pjg pernah haku jumper....tapiii haku takder kriteria yg ko tulis kat atas tuhh laaa....maksudddnyerrrr takyahh buat lahhh yer....

Vee Violet said...

byk nye mak haih...
hihihi...
simple2 jek sal jawab eh... mesti penat nak menjawabnye nih

afsal_8281 said...

shi3la..
ah takde takde...
ko kene buat juga..apa kriteria yg ko takde tu...jgn nak ngelat tau
walaupun nama ko aku tak letak situ ko da baca TETAP kene buat... aku tau ko rajin menaip kan??
ha3X

Vee...
ala Vee..juz for fun la jawab je tp kene jawab gak tau...
letak je tiada paksaan tp da baca tu kalo rajin buat le...hii3X

erolnukman said...

hehehe...nokia yg cokia..
teringat lawak si Nabil..
hehehe...

Vee Violet said...

Hahaha... ok, Vee pun tgh free ni... nanti Vee jawab la k...
=)

afsal_8281 said...

hii cikgu erol...
time kasih ye sudi jengah sini
jengah la selului (selalu la tu) ye...
ngeh3X

besi said...

sal...lebih kurang 4 kali ulang nak keje kat perak? kata keje gomen, senang je kalau nak tukar kan...

afsal_8281 said...

emmm susah la besi
actually mmg senang tp my post ni
kat negeri cuma ada 1 je...
so to balik negeri kene tunggu yg ada tu
retire dulu baru leh blik...

emmm nak cite sini pun susah daa

LotsOfLove-Pearls said...

Wahaha....
itu jari mesti lenguh2 jwb soalan nie..
Hahaha..
'ramai'nyer soalan..

nak jwab ke tak..
nak ke tak..
nak ke tak..

hahhaa...

afsal_8281 said...

LOL...
takde lenguh2 de..tu kan cam exercise je tu...ha3X

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...