Friday, May 22, 2009

korang bosan tak??

ni nak tanye ni...
korang bosan tak masuk blog aku ni??
ala...jawab je sejujurnya
sbb aku tak kesah pun
kerana aku pun bosan tiap
kali masuk blog aku ni...
he3X...
boleh tak aku rasa camtu??

mintak maaf ye...
aku bukan bosan sbb blog ni tak cantik ke apa ke
aku berterima kasih sgt2 pd org yg createkan
blog ni utk aku
tp aku bosan sbb
macam tak menarik tertarik
dan sesungguhnya aku akui
aku tak pandai nak update itu ini
cukup sekali aku tergatai tgn nak tukar template
last sume ilang
cukup sekali tu
no more again

ada idea tak camne nak santikkan
dan nak naikkan mood aku dan korang2
tiap kali masuk sini??

he3X..
n3 kali ni pun bosan kan??
sbb apa tau...
sbb aku sentap....ha3X
budus...hal kecik pun mau sentap2 bagai

oklah..
biarlah aku kebosanan di balik tiang ini...
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

6 comments:

♥ Che NamNam ♥ said...

ko pehal..pepagi jumaat bosan..semalam tak dapek la tue..kahhhhhh

ok la blog kau..tapi haku raser rama2 kau nie wat haku fening la...hekhek alasan..sedia dah fening..hiks

ko tukor color la tak ponn letak byk sikit gambor nurain..segar sikit mata..nie ko tuliss memanjang..ngantukk haku nak bacer tau..

tapikan haku raser mood bosan ko kan sebab ko dok balik tiang la..pemandangan ko terbantut..mhuahuahuaa...

Dearie Pearls said...

Dear Afsal....
cool beb..

ok jer blog nie...
aku masuk, baca, comment...
tapi kalau berani, ceriakanlah suasana..
tp jgn sampai pisang berbuah 2 kali..
hehe...
layan jer..

afsal_8281 said...

shi3la..
ko nye komen kan sesungguhnyalah mmg jujur
sejujur sejujurnya

semalam tak dapek?? dapek apa tu?? saja tanye je..

hu3X...aku tak reti la weh nak godek2 lagi takut ilang sume mcm ari tu...serik wok!! tp... kata nak santek kan... tp ada betulnye gak tu sbb aku dok balik tiang kan tu buat aku tambah2 la bosannye..

LOL...
serius..tak berani dan tak pandai nak
godek2 lagi..
mmg takut pisang berbuah dua kali dear

nita said...

akak pon penah buhsan gak ngan belog akak.. tu pasal ari tu majok.. tapi..

blog ko okehhh.. sbbb? akak kan selalu komen blog ko.. kalo akak tak komen, maknanyerr idak lerr akak kata blog ko okehhh.. kansss..

jujur takkkkk..? huhuhu!

besi said...

sal....ceria je, mana ada bosan...

afsal_8281 said...

sis_nita...
emmm mmg jujur la kak...kan pe sesekali
nak gak decorate umah santek2 kan tgk
umah org tu umah org ni santek2 je...
jelez tauuu

besi...
ceria ye besi...apa yg ceria
blog ke...n3ies ke...atau aku yg ceria
he3X..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...