Friday, May 8, 2009

Selamat Hari Ibu

Assalamualaikum...

di sini aku mengambil kesempatan utk mengucapkan SELAMAT HARI IBU buat semua blogger-blogger yg bergelar ibu khasnya dan ibu-ibu di seluruh dunia amnya.

ucapan ini aku tujukan khas buat ibuku FATIMAH BINTI SAAD dan ibu mertuaku UMI KALSOM BINTI ABU BAKAR ~ walaupun dorang tak baca blog ini tp sbg tanda aku menghargai jasa dan pengorbanan mereka aku abadikan ucapan ini dlm blog aku yg tak seberapa ini... aku syg kamu berdua ibu-ibuku...

ucapan ini juga aku tujukan buat diri aku sendiri kerana akhirnya aku dpt merasa pengalaman menjadi seorang IBU buat permata hati kami NUR 'AIN SAFFIYA BINTI AHMAD FAIROZ... syukur aku kepada DIA yg telah memberi nikmat ini yg tak semua perempuan dpt merasainya... syukur Alhamdulillah

sesungguhnya pengorbanan seorang ibu itu amatlah besar nilainya dan tak dpt di balas dgn wang ringgit...hanya ALLAH sahaja yg dpt membalasnya
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

8 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

Happy Mother's Day to Afsal..

Hehhee..

Best jadik ibu..

Hehe..

Happy Holiday too..

afsal_8281 said...

LOL...
tq tq...akhirnya kan merasa gak jd ibu

happy holiday to u too

besi said...

selamat hari ibu utk ibu2 semua.........

afsal_8281 said...

thanks besi...

bertuah diberi peluang menjadi ibu dan dihargai di hari ibu he3X

Vee Violet said...

Selamat Hari Ibu buat ibu kepada Nur'Ain yang comel...
=)

afsal_8281 said...

Vee...
thanks...u will be coming mum also soon
but dunno when kan?? he3X

Vee Violet said...

Hihihih...
Vee dah ready lama dah cuma duti tak sempat lagi sal..
=)

afsal_8281 said...

wahhh Vee mmg tak sabor2 ye
nak tawen??
bagus la tu kan
cepat sket si kenit tu dpt
adik nnti...hii3X

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...