Tuesday, May 12, 2009

perasan santek sgt la tu!!

n3 kali ni aku nak tujukan khas buat pompuan kat bawah ni sbb aku meluat sgt kt dia...perasan sgt dia tu lawo... mcm bagus!! aku da lama anti kat pompuan ni tau tp aku pendam je la apa nak buat.... aku harap korang maafkan la aku sbb berperasaan mcm ni eh...

kt ofis ni korang tnye la sapa yg tak kenal dia ni... kalopun tak tau nama dorg cam muka tu kecuali budak baru mmg tak kenal la dia... aku pun tak tau org suka kt dia atau pura2 suka je sbb nak jaga ati dia tp yg aku tau dia mmg tak ngam ngan sorg manusia tu...hii3X nasib la manusia tu...

dah la malas la aku nak ckp lebih2 pasal pompuan ni... buat rugi masa aku je... korang tgk la sendiri pompuan yg perasan santekkkkkkkk sgt tu!!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


tara.... ni la pompuan itew!! ha3X
nota kaki : org letak gambo dia pun sibuk nak tayang muka...adessss

AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

15 comments:

sis_nita said...

hwaaaa.. ko kanss.. tau lerr ko nak letak gambar kat entry.. tapi jangan lerr wat entri saspensss..

afsal_8281 said...

ha3X...
saspenda eh sis?? sesekali kanssss

muahahaha

Ady Syam said...

hurmmm... macam ku kenal gambar itu... tapi di mana ya... heuheuheuheu... perghhh cair aku tengok pandangan mata tu :P

afsal_8281 said...

ady...
ko kenal eh pompuan tu??
sian kat dia kan...

tak sabo aku nak nengok anak kamu mesti
tomei cam mummy dia kan...ala2 chubby gitu
he3X

Vee Violet said...

Hak hak hak....
ngade2 tol sal ni... ingatkan letak pic sesape dr cameron highlands....
*sal, jgn marah tau... nanti kena jual*
mwaaaahhhksss!!!!

afsal_8281 said...

arrrggghhhhhhhh tidak!!!!!

jangan Vee sebut nama tpt tu...
hu3X...

Vee notti la tamo tawan la...he3X

zulsa said...

ha ha ha memang cun la

LotsOfLove-Pearls said...

Disyaki itu adalah:
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Mama Nur'ain

Vee Violet said...

Alaaaa.... tawan la tawan laaaa....
hihihi
sowie.... sengaja... tralala...
*gurau je tau*
=p

kaydee said...

ek'eleh....
perempuan ituuuu...
sangat laaa aku kenai...
heheheh

shi3la said...

hahaha weiiii ko nyer jelingann hamboiiii tak hagak-hagakkk weiii...kahhhhhhh

chantekkkkkkk....!!!

afsal_8281 said...

zulsa...
no comment neway thanks eh...hii3X

LOL...
ya itu perempuan adalah IBU Nur 'Ain...
tidak syak lagi!!

Vee...
lenkali tamo sebut2 nama tpt tu tau...
alergik la...hu3X

ok tawan balik la...lalalala

kaydee...
kalo kenal bagus la leh la
saling kenal mengenali lagi kans...

shi3la...
aku jeling semut yg dok lutu bekas air
minum aku tu...sbb tu tak hingat2 nye
jelingan tuh...muahahaha

::dazzLaila:: said...

hahahha

macam2...

igt kan sape..


sib bek i tak kutuk sama..

besi said...

sal.....heheheh, manisnya...opss tak leh puji lebih2
sbb isteri orang....

afsal_8281 said...

cik dazz...
ala kalo kutuk pun i tak kesah
dan i redho je...
ku sedar diriku ini...hii3X

besi...
opsss terlebey suda!!
hii3X

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...