Monday, May 11, 2009

kenapa ye??

kenapa ye...
hari ni dah 11 Mei kan
tp nape bila aku post je
dia masih lagi tunjukkan
Sunday, May 10 2009??

emmm agak tak bape nak paham
gak aku neh
ala..aku kan bebal sket IT ni
kan so...
ada sapa2 leh tulun aku tak
meleraikan persoalan
yg membelengu fikiran aku
di saat ini??

aku tak kesah kalo
korang nak gelakkan aku
atas kebebalan aku ni...
aku redha je sbb
aku sedar aku mmg bebal dlm
hal2 cenggini ni...

so aku maafkan korang ye!!

AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

5 comments:

Dearie Pearls said...

Hehe..
tak baiknyer Sal cakap diri Bebal..
hehe..
'kurang arif' mayb..
hehe..

Ok..
cuba sal check out ni ye..:

Dari blog sal, sal click CUSTOMIZE-->FORMATTING-->TIME ZONE

kat TIME ZONE tu Sal tukar masa ikut Masa KUALA LUMPUR..

Hehe..
Harap dpt membantu..

Vee Violet said...

hihihi...
Vee pun baru tau.
thanks LOL...
=)

besi said...

sal...tue time london..tak pe time mana2 pun sama

Dearie Pearls said...

Vee..
ur welcome..
sayang menyayang, bantu membantu..

hehe..

afsal_8281 said...

LOL...
ooo cenggitu ye?? hi3X
thanks ya dear
emmm sal mmg agak b.e.b.a.l
sket la bab2 ni...

Vee...
sama2 kita budak baru blaja kan kan kan
hu3X

besi...
ooo time london ke???
ptt r rasa mcm kt negeri omputeh je
ha3X

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...