Tuesday, May 5, 2009

aku yg 'busy' di balik tiang itu

emmm i want to show my best place in ofis... behind the tiang ahaks


ha..ni lah dia nye tpt aku yg plg strategik..di balik tiang itu...
agak2 best juga la dok balik tiang ni..
see siap aku tayang lagi aku nye blog tu...
hii3X


cak... ha caye tak ni tpt aku kat ofis??
tak caya pun kene caya lah juga sbb sume ni kenyataan...
ngeh3X


ha3X...
ni wajah aku yg tgh bosan dan tahan sakit kepala ari ni
sempat lagi nak pose tu... ada2 aje lah



AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

5 comments:

Vee Violet said...

memang sah muka tgh bosan tu...
hihihi
betul2 strategik tmpt sal...
hihihi

afsal_8281 said...

kan Vee kan...muka bosan giler tuh
ditambah lak dgn ketidaksihatan
muka membosankan...

see jgn jeles Vee my place is too
best u know...
hii3X

Vee Violet said...

hihihi...
vee tak jealous... shemburu jek...
lalala

♥ Che NamNam ♥ said...

wehhh naper susahh yerk nak komen kat blog ko..herann haku ker komp haku yg lembab..hikss

wehhhh syok la kau dok balik tiang leh ngulattt..huhu sokaaa sokaaaa...

hermmm ko dok maner erk..lumut ker..ker manjung ker...ker dok dekat haku sajork..harhar

afsal_8281 said...

Vee...
ha3X...adik beradik la jeles = shemburu tuh...
meh la dok sini leh gussip2 dear

shi3la...
aku ghase kan komputer ko tu yg lombab kot..
maklum la ofisnye kan..mmg selalu la lombab...ha3X

mmg siok weh dok di balik tiang neh...meh r sini

aku dok KL la dear...keje sini tp family mentua dok bidor...ri tu singgah Giant Manjung tu ms on da way balik dr kem PLKN Segari tu tgk adik ipar... hii3X

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...