Wednesday, May 13, 2009

aku yg blur...

baru tak sat ni aku turun bwh antar dokumen kt bilik TKP kan... dlm lif ada la dilekatkan satu mcm memo la yg mengkhabarkan interview bg jawatan J29 - Technician Assistant bertukar ke tingkat 6.... ok la kan

boleh tak ms aku masuk lam lif tu nak naik balik kt ofis aku tu aku leh terpikir...

"eh nape la tiap tingkat ada memo ni??? rajin tol depa ni dok lekat setiap tingkat..." (ada 7 tingkat ofis aku ni)

aku cam blur then baru aku sedar balik tu lif yg sama aku naik ~ turun mesti la memo tu akan sentiasa je ada kt situ!!! adessss apa kena ngan aku ari ni??? agak blur la pulok... hu3X


nota kaki : blur itu aku...
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

6 comments:

Vee Violet said...

Hahahaha...
sal ni buat lawak petang pulak... hihihihi

nita said...

kehkehkeh.. ko ni kanss.. nak blur pon agak2 laa beb! seriess lawak laa.. huhu!

afsal_8281 said...

Vee...
entah nape tah tadi mmg blur la...tersenyum
sendiri bila tingat balik..adesss

sis_nita...
mesti setan yg telah mengkhilafkan fikiran aku tu gelak kekek2 gulin2 kan dgn kebluran aku tuh... ha3X

♥ Che NamNam ♥ said...

humangg aii...agak-agakk la wehhh....buat malu nurain jerk ko nih..

Vee Violet said...

Tu lah pasal... nanti NurAin besar, Vee nak cite dekat die...
lalalala
hihihi

afsal_8281 said...

shi3la...
dah nak wat cmne aku nak blur kan...
hu3X...
takpe Nur 'Ain faham ibu dia

Vee...
kalo Vee cite kan of coz la dia pun gelak juga
dan akan geleng2 kepala
"ish ish ish...ibu sapa la ni??"
hu3X...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...