Monday, May 11, 2009

dgn vangganye...

...akhirnya aku nye time kt posting betul dan mengikut perkembangan juga akhirnya ha3X... agak perak dan jakunnye akuk kan??

LOL...
lots of thanks for you
ilmu baru tu dear

aku vangga sbb pandai juga ye aku ni kan... ;D
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

7 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

hehe..
congrats bebe..

Vee Violet said...

hahaha...
Vee turut sama bervangga,,,
tralala
=D

afsal_8281 said...

LOL...
tq bebeh...

Vee...
meh kita sama2 vangga secara
berjemaah...hii3X

Vee Violet said...

Kih kih kih ...
ade2 je mama Nur'Ain ni

Vee Violet said...

Sal,
mane kak shiela menghilang ek?

Pssttt.. perasan tak LOL dah mula nak menunjukkan wajah? confirm lawalah die,putih gebu and nampak mata die skit2...
hihihi

IxoR@ said...

hihihiiii...

sy ingatkan apa tadi...

tahniah!

afsal_8281 said...

Vee...
maybe si shi3la tu busy kot...dia kan ala2 busy woman gitu... biar je nnti bila dia kembali havoc la blik...

takpun kan Vee..shi3la gi jejak sis_nita kot...he3X

ye ke LOL bakal menunjukkan wajahnye?? satu anjakan paradigma yg bagus...tingin kan nak nengok wajah dia mesti ayu gitu sbb tu dia main sembunyi2 ngan kita kan Vee...

ixoR@...
hehehe maklum la i ni kan ala2 jakun sket hu3X

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...