Monday, May 4, 2009

layan TAG lagi

TAG dari RED aka EMA

1) Berapa kah berat anda sekarang dan juga ketinggian anda?
sat na nak p timbang sat...emmm 66kg dgn ketinggian 157 cm kdg2 158cm...he3X

2) Berat yang paling tinggi dalam sejarah anda? Usia anda pada masa itu?
79.9kg ....umor aku time tu 27 thn ++ masa ngandungkan si Nur 'Ain...gumok sgt weh... ~

3) Apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh langsing? dan kejayaan anda dengan makanan tersebut?
masa lam pantang tu juz makan set AFIAT je sbb murah kan then jaga makan la tak minum ais, tak makan makanan sejuk2...mmg pantang btl2 la dan hasilnya mmg ramai memuji aku da makin kurus...tp skang perut da naik balik hu3X...

4) Berat yang paling rendah yang pernah anda dapat ? Usia anda pada ketika itu?
berat plg rendah ms aku baru dilahirkan la kot tak ingat lak bape kg dan umor time tu sah2 la baru sehari tgk denia yg fana ni...hii3X

5) Anda pernah sertai program pelangsingan? nyata kan kejayaan anda..
tak penah walau ada keinginan tp bila kenangkan isi dompet aku dan hubby...lupakan je laaa dan kejayaannye ialah perut aku kembali muncit...mencinye

6) Apakah diet yang anda ambil untuk memiliki berat anda paling terendah?
aku diet ke??? entah la diet2 aku pun berat camtu je... tp aku suka time 3 bulan pertama peknen tu berat aku turun 65kg tuuu...best best kalo dpt maintain

7) Apakah yang menyebabkan berat anda naik mendadak?
takde la mendadak badak bagai tp sket2 je dia naik...jahat kan

8) Apakah Target anda untuk kurus selepas ini?
nak gi mandi wap tiap minggu utk buang asid2 lam badan dan kasi lemak kecut dgn mandi susu nak bagi kulit putih tp tu sume angan2 aku andai dpt pindah balik Perak je... doa2kan la ye

10) sila upload ok?
upload apa ye...gambo ke??

11) nak tag sape????
1. ERA aka SAM
2. VeeViolet
3. LotsOfLove
4. sis_nita
5. shi3la

AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

9 comments:

Vee Violet said...

hahahah... kena jawab ek?
ok, nanti Vee jawab ok...
lalalala

afsal_8281 said...

musti jawab Vee...
wajibul 'gunnah tau!!
ha3X

Vee Violet said...

hihihi...
Vee dah jawab tau...
lalalala

Dearie Pearls said...

Dear I tag u.
Silalah melawat blog i k.
Hehehe..

Dearie Pearls said...

I pun kena..
Say Cheers to gadis no 3..
hehe..

afsal_8281 said...

Vee...
k ti i drift to ur blog k...

LOL...
u pun sama later i drift to ur blog..
yup u pun kena jwb tag tu..ha3X

Dearie Pearls said...

Okay...
amik no ea nak jwb..
ader byk Q tag..
huhu..

♥ Che NamNam ♥ said...

ocayyy TQ kasik hakuu..nantiii haku buatt yerkk..

afsal_8281 said...

LOL...
its ok dear takes ur time to answer...dun worry la tak kene bayor kalo lambat..he3X

shi3la...
ko suka tag kan..so aku bagi ko lah..ha3X

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...