Friday, May 22, 2009

ingat kedai mamak Ali Maju ka!!

"teh 'o' dua...kurang manis aaa..!!"

'wah...main order2 bagai mcm kat kedai mamak jek...ingat aku ni waiter kedai mamak Ali Maju ke???' kata2 ni bermain kat dalam ati je...

dgn muka ala2 sebal dek arahan yg macam order kat kedai mamak ku teruskan langkah kaki ini menuju ke pantry... apa lagi kalo bukan menjerang air utk dibuat teh 'o' yg diorder tu... jgn pertikaikan keikhlasan aku tu sbb 50:50 je...hu3X teruk kan aku neh...adesss

settle aku pun bwk masuk bilik... hidangkan

"jernihnya boleh nampak...tembus.."

dgn senyum2 senget ala2 sengal aku hidangkan jua walaupun dikritik di dpn tetamu tu...takpe sabar...sabar...maniskan mukamu itu wahai aku...dlm hati ni

'eiii byk songeh la pulak...dah la main order saja da org buat komen2 lak...jirus atas kepala ha!!'

he3X...ganas tul aku neh

"ok teh tu...sedap!!"

errkk pulak dah... mcm tu lak aku tak paham la kejap kompelin kejap puji mcm apa je... tp kiranya aku LULUS la tu eh... ok bulih tawen dah la kan da pandai wat ayaq?? he3X
eh...aku tak tawen lagi ke??? dah laaaa....
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

5 comments:

besi said...

rajinnya sal buat air...heheeh
sal...mahkamah dah bersidang tadi...
mahkamah menerima rayuan DR Zamberi
utk menolak keputusan mahkamah tinggi....
maknanya dr zamberi kekal jadi MB...

afsal_8281 said...

ala besi...
sbb org da order dan mmg itu la
keje kalo ada tamu dlm bilik Encik...

ooo dah bersidang ye
so dah ada MB la ni...so tak payah la
aku nak susah2 offer jd MB lagi ye besi..
hiii3X

nita said...

alaaa.. dia nak bermanjerr2 ngan kamu lerr tu dik..

IxoR@ said...

hihihiii...sy sungguhpun sudah kawen, tetap failed dlm hal membuat air...setakat air juice terror la.

cam no ?

afsal_8281 said...

sis_nita...
huhuhu nak manje2 pun kak agak2 ler...
main terjah je i tak rela tau...huk3X

ixoR@...
ok pe reti wat juice... lagi terroist tu
oooookkkk la tuuuu!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...