Friday, May 22, 2009

syukur...ALHAMDULILLAH

pertama sekali aku bersyukur ke hadrat ALLAH S.W.T atas rezki yg DIA dah bagi kat aku sepanjang hidup aku ni...

aku nak kongsi berita gembira ni dengan semua kawan2 aku yang dapat baca n3 aku kali ni...

Perakuan Pengesahan Dalam Perkhidmatan
Puan Salmiyah binti Che Abdul Salleh, Pembantu Tadbir (Kesetiausahaan) Gred N17

dapat je surat ni aku tak tunggu lama terus telefon seseorang yg paling hampir dgn aku...sapa lagi kalo bukan lovely hubby aku... emmm dlm aku gembira ada juga sedihnya...

baru je aku cakap aku dah dapat surat lovely hubby terus ckp

"surat pengesahan jawatan ke?"

aku ngaku la dgn senyum simpul walaupun dia tak nampak kan...hati ada munge2 tp terus layu dan kecut je bila tak ada nada gembira pun dari sebelah sana... ucapan tahniah pun aku tak dengar... buatkan yang dah layu dan kecut tu gugur bersama gugurnya air jernih dari tebing mata ni...

tak...aku bukan sensetif tak tentu pasal tp aku cuma terkilan je kenapa susah ke nak wish TAHNIAH kat bini sendiri?? mahal sgt ke ucapan tu utk diberikan pada aku?? tiba2 aku jadi sensetif pulak tak sedar ada air mengalir jatuh basah pipi ni... mengada2 ke aku sbb ni pun nak sedih bagai?? aku rasa tak kot sbb sapa2 pun mesti ingin berkongsi kegembiraan dgn org tersayang kan tp bila no respon mesti sentap gak kan... emmm itu aku org lain aku tak tau la

emmm takpe la...yg pasti korang kawan2 aku semua sudi berkongsi kegembiraan ni dgn aku kan?? korang syg kat aku kan?? sayangilah aku seadanya...hu3X

dan aku perlu berterima kasih juga pada lovely hubby walaupun tiada ucapan tahniah dari dia tp keizinan dia bagi aku kerja da cukup buat aku dan pengorbanan dia lepaskan aku berjauhan dari dia bukan semua suami boleh buat... thanks a lot B
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

5 comments:

E-RA said...

my dear sis.. sabar la eh.. ni semua dugaan utk kita...

afsal_8281 said...

hii sam...
its ok cuma tersentuh dan tersentap
je bila terasa diri mcm tak
dihargai...hu3X

LotsOfLove-Pearls said...

Tahniah Afsal..
Hubby you happy tue..
dun worry..
cuma mungkin itu sikap dia.

jgn sedih2 k..
b happy..

sis_nita said...

tahniah beb!

hmmm.. sikap segelintir lelaki mmg camni dik.. kamu jgn lerr terasa sangat.. mana tahu dia kat sana meloncat-loncat gumbira, kanss..

udah-udah lerr tu.. akak paham perahsaan ko.. akak pon penah alami.. tapi akak terus es em es asben akak bagitaw.. yang akak kecik ati.. huhuhu! terus terang.. lega skett ati..

afsal_8281 said...

LOL...
yup i perasan la itu sikap dia
mmg lelaki mcm tu ke??
neway..thanks dear

sis_nita...
sesekali nak gak dgr kak yg keluar dari
mulut dia "tahniah ayang..b tumpang happy"
tp haram kak... never n ever pun

erkkk dah sms dah ckp terima kasih walaupun takde wish tahniah tp dia izinkan keje...hu3X
ok tak kak??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...