Tuesday, May 5, 2009

hubby dumam

sekarang ni musim dumam kot kan sbb lovely hubby demam da 2 hari dah...kesian dia dumam sorang2 je kat sana...hu3X tp takpe aku tau dia kuat..lelaki kan


Nur 'Ain pun ingatkan dumam tp tadi nurse cakap tak dumam cuma kene cucuk tadi mungkin boleh buat dia dumam...ala syg ibu harap2 tak dumam la si kenit tu kalo dia dumam kesian...kesian kat dia kesian juga kat diri sendiri sbb sorang2 je kene jaga dia... tp satu bagus si Nur 'Ain ni dia batuk ke selsema ke mantain je dia leh lagi main2...gelak2... maksud aku tak meragam sgt la... mungkin dia tau kan ibu dia kat sini dgn dia je babah dia jauh... isk3X

aku pun ni rasa macam nak dumam gak la...tekak rasa kering je hidung pun cam sengal2 gitu...kepala toksah ckp la dari semalam lagi sakit telan ubat kejap je ok pastu ni rasa balik tah nape lah...tu la nak dumam kot...adesss

nampak gayanye tiga beranak ni dumam serentak...instinct tu kuat la...dan aku juga kene kuat w/pun tak bape sihat ni...demi si kenit buah hati nyawa aku tu..
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

6 comments:

Vee Violet said...

jaga kesihatan ok...
dgr kan pasal Influenza A H1N1 (formally known as Swine Flu)...

besi said...

sal...jaga kesihatan si kenit tue...ko ngan hubby ko demam tak pe dah tua...

jgn lupa mkn ubat..........

shi3la said...

kalau melarat cepat2 gi klinik..jgn simpan lelamer kang jangkit kat anak lagikk susahhh...

huhu cam mak nenek lak haku nihh...

afsal_8281 said...

Vee...
dgr sal jangkitan tu..tulun la i takut tau kene kang kene samak satu badan hu3X

besi...
oooo kalo tua takpe eh dumam?? hu3X
ok ok demi si kenit tu kene mkn ubat cpt2

shi3la...
tp kan kalo makan ubat dah pun kalo nak dumam tetap dumam gak tau...
musim kan skang ni...kt ofis ni dah ada pembawa..mcm AF lak

Vee Violet said...

takpe, berjaga2 k... =)
especially nur'ain tu...
baby lagi senang jatuh sakit

afsal_8281 said...

ye la Vee...kesian dia mlm tadi tak pat
tido tau rasanye dia gatal2 tekak tu...
dok merengek2 je...
hu3X

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...