Tuesday, May 19, 2009

sentap

ni la kamus yg amat berguna pada aku time2 aku masih bergelar student dulu... da berapa tahun bersama dgn aku mmg selayaknye la mcm ni rupanye kan..hii3X ini menunjukkan aku mmg guna btl2 kamus ni. betul tak??


inilah rupa kamus aku yg disarankan oleh Encik aku baling je
dlm parit sbb apa?? sbb da koyak2 dan relai2... ada ka patut!!!


tu relai2 tu sbb aku rajin tgk kamus tau...hu3X
sampai hati nak baling dlm parit kan?? sedih aku tau...
sentap!!


AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

5 comments:

Dearie Pearls said...

Hye Dear..
Kamus i still ader til now..
huhu..
besh jer baca kamus kan..
haha..
ok dear..
gud day..

afsal_8281 said...

hiii LOL...
a'ah kalo bosan2 tu belek juga
kamus tu tp tak pandai ckp
omputeh gak...hu3X

dee ridzuan said...

aku punya brand kamus sama ngan ko laaa... best kan kamus tuu... cuma kamuss tuu jer yg aku paham n guna sampai skang...
huhuhu

AloNg ThE JoUrnEy ~ ElLyapAi ~ said...

rebus minum air lg power tau....hmmm

afsal_8281 said...

kaydee...
a'ah kamus tu sng kan nak faham dan aku
suka cover dia yg simple tu...

bini apai...
ada aku kesah ke nak rebus ke nak wat
masak 3 rasa ke??
;p

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...