Wednesday, July 8, 2009

TAG tentang pasangan

Sapa nama pasangan anda?
DUNLOP a.k.a ROBOT a.k.a BESOR

Brapa umur dia?
27 thn erkkkk..muda dari aku setaun ~ amik ayat RED

Apa yang pasangan anda Minati?
tgk dan kumpul CD, layan keje dia lukis pelan...

Apa karektor pasangan anda?
yg buruk~
taik idung masin
ala2 suka memerintah
nak org dgr ckp dia je
agak cemburu dan suka mengongkong

yg baik~
tak pernah merungut
nak makan ape dpt je
pendiam

Makanan kegemaran?
nasi ayam, nasi goreng ayam dan masak lemak tempoyak ~ anak jati perak la katakan

Macam mana dia tidur?
kerohannye boleh buat aku mengamuk...huhuhu

Apa kata-kata pertama darinya ketika pertama kali berjumpa dulu?
ala tak ingat lak aku... da lama le

Apa yg buat anda suka padanya?
entah...sbb perut boroi dia kot..ha3X

Apakah impian anda & Pasangan anda?
hidup aman bahagia dunia dan akhirat ~ actually tu impian aku je dia??? sama kot

Nak tag sape?
sapa yg rajin buat la ye....
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

2 comments:

sis_nita said...

dik..
kerektor yg baik tu kann..
sebijik mcm joe..
huhu!

afsal_8281 said...

sis_nita...
ye ke kak...sesuai sgt la
yg bini kuat bebel
laki diam 1000 bhsa kan kak

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...