Wednesday, July 29, 2009

Bertemu dan Berpisah Adat Manusia Biasa

buat sahabatku Elly..


teman...
kita bertemu kerana DIA
kita berpisah jua kerana DIA
hadapi perpisahan sementera ini
dengan hati yg tabah
teman...
aku bertuah bertemu sahabat sepertimu
kau sentiasa ada di saat aku memerlukan
kaulah penasihat tidak bergajiku
kaulah pemberi semangatku
teman...
biar apa orang kata
yg pasti aku dan kau tahu
kita punya banyak persamaan
teman...
perpisahan ini bukan utk selamanya
kita akan bertemu jua nanti
tapi...
dirimu tiada gantinya
aku abadikan semua kenangan
pahit manis suka duka kita bersama
di sudut hati ini


AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

8 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

Salam dear..
LOL tertinggal beberapa n3...
jap lagi LOL dtg balik ok...

:)

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ said...

Salam kak sal,
amboi amboi...sajak teman...tapi mmg betul la kak..teman sejati ni susah nak di temui..mya seumor hidup lom penah temui teman sejati...

Selama ini ku tercari cari..teman yang sejati buat menemani perjuangan diri.. :)

Vee Violet said...

Kawan yang baik, tak kisah berpisah sejauh mane pun - dalam hati tetap saling merindui and menyayangi... waahhh.... bermadah pulak...
=)

Joe said...

sajak ke ni?
menarik :)

arryani said...

Aku jugak bertuah ada sahabat seperti mu...

p/s bertemu dan berpisah mmg dah adat...jgn salahkan perpisahan sbb tiadanya pertemuan, maka..tiada la perpisahan..

afsal_8281 said...

LOL...
its ok juz concentrate to ur work 1st
blog ni tak lari ke mana pun
hii3X...

salam mya...
k.sal pun tak sangka kan nak berkawan baik dgn si elly ni
mula2 jejak kaki ke ofis ni dia yg byk tunjuk ajar...kami berkongsi suka duka bersama

Vee...
yup u r rite dear
terpisah di mata
tp di hati takkan lupa

abg Joe...
sajak ke tu?? entah la
tp lebih kepada luahan hati dari seorang
sahabat kpd sahabatnye
hii3X....

arryani...
patah tumbuh hilang berganti
tp pengganti yg sama susah nak cari

hargailah sahabat2 kita yg betul2 SAHABAT!

AloNg ThE JoUrnEy ~ ElLyapAi ~ said...

tq sal...menitis air mata aku.sedih masa nak tglkan ko..ko mmg kawan dunia akhirat aku..aku takkan lupa sampai bila2...insyaallah...

afsal_8281 said...

bini apai...
aku tak tau nak kata apa
semoga ukhuwwah kita kekal selamanya
hang ja yg paham aku
tq so much

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...