Wednesday, July 29, 2009

lagi gambar di Muzium Negara

rilek jer anak ibu ni kat atas beca tu eh...




huhhu...nampak poyut aku yg muncit..menci la!!


kat kereta bomba (kereta bomba ke org panggil ek?) lama...




AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

6 comments:

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ said...

Hai kak sal,
amboi amboi bawak ain jalan jalan yeh...muzium pon muzium lah walau ain tak faham ape ape lagip pasal sejarah kan..hehehe...next time bawak ain p tengok hewan hewan kat zoo tau X:D hugs untuk ain..

besi said...

last pegi muzium tahun 1990...
masa sekolah rendah...
la ni walaupun selalu lalu depan muzium
tapi tak penah singgah pun...
nanti kena pegi juga la.........

sayaseorangsurie said...

afsal..besh2 bwk anak jenjalan.. sronok ye muzium negara? hikhik..

sis_nita said...

cantiknyerr baju ko dik..
ijau terang gituhhh..
dah lama akak tak gi muzium lerrr..
ntah camnerr laa ropenyer muzium tu skrg..

afsal_8281 said...

mya...
jalan2 la nanti tak tau bila lagi nak sampai ke
muzium ni dah...
hugs gak utk auntie mya from 'ain (",)

besi...
sama la last gi muzium time sek rendah
bape lama tu
kt dlm tu gelap la i tak suka...

sayaseorangsurie...
seronok bila anak seronok
melonjak2 dia dibawak berjalan
itulah kebahagiaan seorang ibu

sis_nita...
kabare kak? time kasih puji baju tu
baju ms ngandung tu tp belasah je
sbb tu nampak mcm poyut i muncit kan kak?
wah..alasan!!
ha3X

LotsOfLove-Pearls said...

wah,
jalan2 gitu..
LOL dh xde masa jenjalan now..
bilalah masa itu akan tiba..
hehe...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...