Thursday, July 23, 2009

jgn dicantas kegembiraan ini

luahan hati seorang aku...

AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

13 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

Be happy Sweety..
kepada si pencantas itu, janganlah cantas kegembiraan sabahatku ini.
Biarkan dia terus gembira.

Happy Ok Sal..

Take care!

sis_nita said...

saperr yg berani cantas adik aku punyer hepi2 nehhh..

meh akak cantas dia..

banzaiiiiiiiii..!

dah dah.. ko hepi2 taw.. :)

besi said...

sal.......apanya nie...sabar k...
ada hikmahnya tue

sayaseorangsurie said...

salam.. kenapa ye? berdoa aje agar kegembiraan itu kembali. ada hikmah di atas sesuatu yang berlaku. Allah Maha Adil.. Maha Mengetahui.. sabar dan redha menghadapi segala ketentuan Ilahi. InsyaAllah.. kebahagiaan akan kekal abadi. amin. sama-sama perbaiki diri. :)

afsal_8281 said...

LOL...
si pencantas itu org yg nak sgt sal di samping dia
tp dia tak reti menghargai ke??

sis_nita...
dia yg ptt gembira bersama kak
tp kenapa masih tak reti-reti nak
menghargai...
susah sgtkah nak jujur dan setia??

besi...
kesabaran aku asyik diuji
takut makin lama makin goyah
aku tak tahan lagi

afsal_8281 said...

sayaseorangsurie...
terima kasih atas peringatan dan nasihat tu
sedang berusaha ke arah itu
moga2 jalan yg dipilih diredhai dan diberkati-NYA

bukan senang nak mengecap bahagia
kena lalui onak2 duri dan ombak

apa yg penting
kesabaran...

sis_nita said...

naperr ni dik..
saperr yg adik maksudkan..
adakahhhhhh..????

bawak bersabar yerr dikk..
ko jgn pk bebukan taw..

IxoR@ said...

Happy always....

:D

afsal_8281 said...

sis_nita...
akanku pertahankan kesabaran ni
selagi iman ada di dada

ixoR@...
tak boleh nak happy lebih
sbb di sebaliknya
pasti kedukaan jua yg mampir

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ said...

Kak Sal sesedih apekehalnye neh??? men cantas cantas ati plak...ingat dahan ke?? sabar yeh kak...pembawakkan kot :P amin...

afsal_8281 said...

mya...
wahhhh ko neh
ade ke pembawakan lak ai
idup kene sesedih gak kalo hepi manjang
kang org tak caya lak kan
hii3X

LotsOfLove-Pearls said...

saper pencantas itu..?
saper..?
saper..?

hehe..

afsal_8281 said...

LOL...
dia insan yg kucinta
dia yg buatku menangis
dia yg mengajarku tentang erti cemburu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...