Thursday, July 30, 2009

Pesta Makan Buah

emm...sedapnye doghoyan neh!!

perrggghhh...sedap tak terkata


eiii...tombamnye aku!! arggghhhh...


buruk lantok lak ai mamat neh...





AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

9 comments:

sis_nita said...

sal..
gebunyerr pp ko kanss..
guna jari pon blehhh..

besi said...

sal...hehehhe seleranya ni kat taman botani ke?

afsal_8281 said...

sis_nita...
akak kalo nak kata tembam tu kata je la
i redho tau...he3X

besi...
teman suka doghoyan la yob
ini pemandangan di perkarangan ofis teman
kat mana??
dekat KL juga la

sentuhan wardah said...

Nanti dh balik perak, x larat nk makan buah dereyan kann...klw balik perlis tu wak balik la kt kiter ni ckt..huhuhu

LotsOfLove-Pearls said...

Dear Sal..
sweet ar sal..
suka itu pipi yg gebu..
huhu..

ai said...

Oittt! makan doyan tak hengat! aku mmg tak penah jemu ngan doyan. hari2 balun pon boleh je.. :P

arryani said...

Wei..

Ada lg ke musim doyan nih??

kompius aku tau..

Kat JB ni dah tak ada

afsal_8281 said...

arryani...
kak...meriah lagi doghoyan kt sini kak
smlm nak balik KL mentua aku kasi 2 biji
meriah beb!
hii3X

AloNg ThE JoUrnEy ~ ElLyapAi ~ said...

sal...aku rindu kamu....huhuhu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...