Tuesday, July 21, 2009

sambal tempoyak

weekend baru ni balik umah mentua
aku biasa la kalo balik umah mentua
mmg tak masak sbb mentua aku mmg cekap dan tangkas
bab2 masak memasak ni so aku tolong apa yg patut je
jgn kata aku menantu hantu yg pemalas ok...hii3X

mentua aku buat sambal tempoyak
hii3X..
aku kalo tempoyak tempoyak ni mmg
bukan la peberet aku kan

masa makan aku tak ambik sambal tempoyak
hubby tego...

"nape tak ambik sambal tu...tak cuba tak tau" kuat lak tu

dah mentua aku tanye apanye bising2...hu3X saje tau

"ni ha mak...si salmiah ni tak makan sambal tempoyak..." eiii sengal nye laki tu pun nak ckp ke...

aku pun cubit la sikit...emm leh la tahan tp kalo ada pilihan aku tak ambik sambal tempoyak tu...hu3X
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

7 comments:

besi said...

hehehe segan ngan mak mertua ker?
makan la sikit lain kali.......

afsal_8281 said...

tak ah besi
mana ada segan tp teman tak gemor
makan tempoyak..
itu aje

Vee Violet said...

Hi sal,
sihat ker?
rindu nye...
bertuah nye dapat mak mertua macam tue...
=)

LotsOfLove-Pearls said...

setakat nie xpena makan g tempoyak..
hehe..
ntah cmner ar rasanya...

sis_nita said...

sedap woo sambal tempoyak..
makan semata2 sambal ngan nasikk panas..
pastu perah sket limau kasturi..
pehhhh..
mak mertua lalu pon wat derk jerr..

IxoR@ said...

rugi ooo tak mkn tempoyak. My feveret tu....sedap!!!!

:D

afsal_8281 said...

Vee Violet...
hii dear
me ok je sihat bertambah2
windu kt Vee gak tau
alhamdulillah mentua so far ok je

LOL...
lama tak kunjung sini kan
bz eh
rasa tempoyak tu kan kene la rasa sendirik
baru tau hii3X

sis_nita...
wahhh mmg penggemar tegar tempoyak neh
makan ngan nasi pun jalan
ate...org perak ke??

IxoR@...
ye ke rugi IxoR@...
tak makan doghoyan rugi la

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...