Thursday, July 16, 2009

4th Anniversary ~ 16 Julai 2005 - 16 Julai 2009

1st of all
jutaan kesyukuran dipanjatkan
ke HADRATNYA
atas segala kurniaan yg diberikan

tanggal 16 Julai 2005
detik terindah dalam hidup seorang aku
setelah menyulam kasih hampir 3 tahun
akhirnya terpatri kasih
antara dua hati
sah menjadi suami dan isteri
pejam celik..pejam celik
hari ni 16 Julai 2009
genaplah 4 tahun
usia perkahwinan aku dengan
en lovely hubbyku ~ AHMAD FAIROZ a.k.a DUNLOP

sepanjang perjalanan 4 tahun ni
berbagai onak dan liku yg dah diharungi
dugaan dan cabaran bergelar isteri dan ibu
menjadikan aku lebih tabah
menjadikan hidup aku sgt beerti
dan lebih sempurna...

buat lovely hubby...
terima kasih kerana sudi memperisterikan diri ini
terimalah diri ini seadanya aku
aku tak minta lebih dari yg termampu
hanyalah KEIKHLASAN, KEJUJURAN DAN KESETIAAN
yg ku harapakan kerana ia tunjang sebuah
perhubungan..

tiada apa yg mampu aku berikan
selain dari ucapan ini
dan terimalah hadiah teristimewa
buah cinta yg kita nantikan hampir 4 tahun ni
NUR 'AIN SAFFIYA BINTI AHMAD FAIROZ

~~~ Happy 4th Anniversary ~~~

AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

7 comments:

iva saionji said...

~akak...HEPI ANIVERSARY...moga kekal hingga akhir hayat tau...sayang akak...hehe...akhirnya dapat si cute tuh...bijak plak..hehehe...nnt dtg majlis saya tau..nnt org bagi kad tau..~

sis_nita said...

epi enibeseri laa dik..
tahniah yerr..
semoga berkekalan..

besi said...

selamat ulang tahun........
sentiasa berbahagia hendaknya...

tahniah...

arryani said...

Wah...

Syabbas....syabbas...(sambil tepuk tangan gaya ala org jahat nustan)...

Syabbas my friend...

Moga kekal dan jangan gaduh ngan jiran2 tau...

afsal_8281 said...

iva...
syg kamu juga...thanks ye
ti antar kad ye insya ALLAH sampai..

sis_nita...
thanks akak...doa2 la semoga berbahagia selalu ye
akak pun sama...sbb cik abg kita ada persamaan kan..hii3X

besi...
tq..tq..tq..
awak bila lagi??

arryani...
trimas kak... saya org baik
tada gado sama jiran ok
hii3X...

besi said...

sal...cinta ku tertinggal disekolah...
hehehehe
so jgn tanya bila...

afsal_8281 said...

besi...
apa pun aku doakan semoga ko bahagia je selalu ye...
ttg cintamu tertinggal di sekolah tu takpe...
cari aja cintamu di pejabat ke, di masjid ke...
hii3X

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...