Friday, April 17, 2009

sekitar Majlis Penyerahan Tugas Timb. Ketua Pengarah (Pembangunan)

17 April 2009 ~ jam 8.30 telah berlangsungya satu majlis Penyerahan Tugas oleh Timb. Ketua Pengarah (Pembangunan) di Dataran Bunga Raya, Aras 5 ofis aku... sbg seorang kaki dan tangan yg bertanggungjawab aku telah menghadirkan diri dgn ikhlasnya tanpa paksaan ke majlis tersebut di atas... majlis ini telah melakar sejarah kerana pertama kali jawatan Ketua Pengarah diterajui oleh WANITA... see who say pompuan tau hayun buaian jek!! heii salah tu!! Tahniah aku ucapkan kepada Puan Ketua Pengarah... so di sini aku tepekkan gambar sekitar berlangsungnya majlis tersebut...

inilah Y.Bhg. Tan Sri Pengerusi kami...ada sapa2 yg kenal?? macam pernah lihat?? ya...dia selalu~selalu juga la~ keluar itu tv dan newspaper... ada macho kan?? i like him coz he alwiz give a good advices and motivation...



inilah barisan kita...yg ikhlas berjuang...ooo bukan bukan bukan..inilah barisan hadapan Pengurusan Tertinggi yg berkaliber diterajui oleh Pn. Ketua Pengarah yg agak straight tp berkaliber amats...


acara kemuncak sesi menandatangani penyerahan tugas oleh mantan Timb. Ketua Pengarah (Pembangunan) kepada Timbalan yg baru.. Tahniah!!

diselitkan di sini juga 2 kaki & tangan yg havoc lagi gempaks... yg agak2 perasan bila gambar dorang disnap... harap maaf mereka ini telah dimiliki ok!! ;p


pengakhirannya haruslah ditepekkan juga wajah pemilik blog ini yg agak2 manis gitu...wajah terbaru ni ye...agak tembam gitu... tetapi tatap menjadi pojaan hati... hati siapa??? biarlah rahsia... ahakssss






AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

2 comments:

sis_nita said...

mmg manis.. senyuman meleretttt.. hehehe!

afsal_8281 said...

hehehehe

ok nak balik dah
babai...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...