Tuesday, April 7, 2009

Frustnyeee

malas r nak ckp bab jawatan kosong nih... aku kuciwa, aku frust, aku sedey.... ;(( baru kol SPA Perak tnye pasal permohonan tu org tu ckp kalo bukan ANAK NEGERI PERAK yg IC nye 08 permohonan direject terus... sadis je aku dengor... katanya lagi kalo mak @ ayah ~salah sorang~ IC 08 leh la mohon tp aku ni mak+ayah=aku semuanye IC 09....waaaaaaaaa tak aci!!! aku tak pueh hati tnye lagi...kalo suami IC 08 tak boleh ke.... "emmm tak boleh la..." gitu la dia jwb... dng rasa kuciwanye aku pun wish thanks, bg salam letak... gitu le alkisahnye... inilah nasibku....
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

5 comments:

wana said...

ehh.. mcm tue plak ekk..??

E-RA said...

larrr cian ko... somi ko xleh transfer kesini ke

afsal_8281 said...

cik wana: emmm mcm tulah adat menumpang kan...

sam: dunlop takleh ke mana2 kecuali dia benti keje tu carik keje lain...phm2 la nk cari keje ssh kan...

sabar je la eh....

slazzo said...

sal kalau pakai ic mak mentua bleh kot..mak mentua aku ic 08 leh la aku mintak koje kat pyrock kot..kuang..kuang..kuang

afsal_8281 said...

alamak lupo lak aku syam oii nak tnye kalo IC mentua leh tak... huhuhu ketok pale ko kang ha!! ;p

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...