Wednesday, April 29, 2009

aku agak FOBIA

aku agak fobia la dgn dua nama ni... satu CAMERON HIGHLANDS satu lagi nama sorg betina ni...nak aku publishkan ke...tak payah la kot tp aku mmg fobia with both of dis name...adesss

CAMERON HIGHLANDS tu adalah satu2 tempat yg aku idam sgt nak gi satu masa dulu dan sampai skang ni juga tp memandang betina tu keje kt situ aku jd cam fobia + sakit sgt hati ni kalo terimbas @ terbaca @ terlintas nama tpt ni.... niat di hati mmg teringin sgt2 nak gi tp memandangkan betina tu keje situ aku cam entah aku tak tau nak describekan perasaan aku ni camne... tp hati aku sakit dan aku mcm nak menangis je kalo dua2 nama ni terlitas or terimbas kt ingatan aku...teruk kan aku!!! nak wat camne kan dah itu yg aku rasa...

adesss tgh taip n3 ni pun jari aku cam getar2 je tahan marah dan sakit hati + lagi tahan nak nanges sbb geramkan dia dan mmg aku kalo jupe dia eiii mau aku sekeh pale dia 4 5 nam ploh kali kot tak pun mau aku lempang dia 100 das... kalo aku ni jahat aku upah org siasat dia dan rogol je dia bagi dia rasa.... sampai cmtu sekali tau aku marahkan dia!!! dan mmg aku marah kat dia!!! so damnnn...

aku tak tau sapa salah tp aku tetap salahkan betina tu sbb kenapa nak ggu hidup org lain... mungkin dia blm penah rasa sakit seperti mana dia buat kt aku kot... takpe takpe... satu masa ko akan rasa apa yg aku rasa la s*****l!!!

nota kaki : aku mmg tgh marah dan sgt marah!!! tlg maafin aku..
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

14 comments:

sis_nita said...

pompuan yg ganggu akak dah lama akak lupuskan.. BERANI kerana benar..!!

E-RA said...

ko c4 kan aje...

afsal_8281 said...

sis...
kalo aku boleh hapuskan dia mmg aku da buat tp tak tau cara je...

sam...
kalo aku leh c4 kan betina tu kan senang kan!!

LotsOfLove-Pearls said...

Dear....

besi said...

no komen....tapi apa2 pun sabar
k....

afsal_8281 said...

LOL...
yup dear...

besi...
kerana kesabaran yg tinggi la masih bertahan ni..
neway thanks

LotsOfLove-Pearls said...

Speechless..
Hehe..

LotsOfLove-Pearls said...

Dear Friend..

"Friendship Award..
The Best Blogger.."

Anda Dianugerahkan..
Sila ke Mahligai saya..
Ngeeee..

afsal_8281 said...

LOL...
adakah kata2 lam n3 sal tu
wat LOL speechless dear??

thanks k 4 da award...
must grab it fast but tomorrow
dear...
today i'm not in gud condition..
ha3X

LotsOfLove-Pearls said...

a'ah beb..
juz wonder wht wuz happened actually..

nway..
u take care..

Cheers!

Vee Violet said...

Afsal...
Vee tak tahu ape yg jadi sebenarnya... whatever it is - jgn ikutkan perasaan sgt which is not gud to yr healthy tau sweetie...
Ape2 pun saba k...
mwaaahhksss!!!
*wink*

IxoR@ said...

Nampak betul2 marah....

takuuttttt.

afsal_8281 said...

LOL...
dis is call masalah 'negara'...
he3X

Vee...
tq cutie...yea still can sabar
but dun make me loose my kesabaran!!!
ha3X...apa aku ckp daaa

ixor@...
sgt marah...terlalu marah...mmg marah!!!
dun make my blood go upstairs
ha3X...

i loose control xtually

Intan Dynia said...

bwk bersabar..
sbr sebahagian drp iman.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...