Monday, April 27, 2009

Personaliti af_sal

DISEMBER (sal)

Sangat setia dan pemurah
Tersangat-sangatlah setia orangnya dan mmg pemurah pun ~ tak percaya?? hanya aku yg tahu...

Bersifat patriotik
Entahlah...rasanya tak kot ~patriotik tak politik pun tak...he3X

Sangat aktif dalam permainan dan pergaulan
ya a'au...mmg aktif dlm permainan tak kiralah permainan apa pun...hii3X
dalam pergaulan pulak rasanya mungkin kot..

Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa
mmg jenis yg kurang sabar dan kdg2 tak menyabar2...temper je selalu kan... bab tergesa2 tu pun sama juga... getar lutut beb!! kalo buat apa2 tu cemerkap (kelam kabut)...hu3X

Bercita-cita tinggi
tidak...cita2 aku nak jd ANAK yg baik utk mak ayah aku... ISTERI SOLEHAH utk lovely hubby dan IBU MITHALI kat anak dan anak2 yg akan datang lagi soon...insya ALLAH... ~tinggi gak kan cita-cita tu??

Suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi
kadang2 jerk...nak tarik perhatian tp selalunya mmg akan jd AJK setiap kali masuk persatuan ke apa ke...cuma da keje ni tersekat dek karenah Encik dlm akuarium tu...huh!!
mencik tau

Seronok bila didampingi
entah la...tanya la pd diri korang seronok tak mendampingi aku?? he3X... ~my lovely hubby... r u happy with me???

Suka bercampur dengan orang
tgk keadaan gak kalo org tu leh ngam ngan aku mmg sah la bercampur aduk jdnye...

Suka dipuji, diberi perhatian dan dibelai
sapa tak soka dipuji wok!!! tp siyes ckp aku tak suka dipuji sbb bagi aku tak idup dek puji dan tak mati dek keji ok! tp kalo nak puji gak i redho je...he3X
yups...sgt soka diberi perhatian tmbah2 oleh org2 yg sygkan aku dan yg aku syg...
of cozs la suka dibelai2... opsss takleh lebih2 karang kene banned...hu3X

Sangat jujur, amanah dan bertolak ansur
tersangat-sangat-sangatlah jujur orgnye...
bab duit tu mmg amanah+siddiq+fatanah... bab lain pun amanah gak dose tau kalo pecah amnah ni...tamo masuk neraka seh...
emmm bab2 bertolak ansur ni kalo tak ada sikap tu alamatnye goyah la perhubungan tu tak kira la dlm perkahwinan ke, persahabatan ke apa ke..

Tidak pandai berpura-pura
kalo dgn lovely hubby mmg tak penah berpura2 jujur sentiasa ~w/pun kdg2 benda tu tak perlu di bagitau

Cepat marah
yezza...sungguh cepat marah tp cepat juga cool ~ tul tak B??

Perangai yang mudah berubah-ubah
emmmm... perangai berubah2 tu camne ek?? rasanya ye gak kot...ikut mood dan keadaan sekeliling

Tidak ego walaupun harga dirinya sangat tinggi
dulu tak sekarang ni kene gak ada ego..kalo tak asik kene buli je...

Benci pada kongkongan
betul sesangatlah tu... tp kalo ngan pasangan kena gak rasa dikongkong sbb rasa mcm disayangi kan.. ahaks!!

Suka berlawak
sesungguhnya itulah aku...

Pandai buat lawak dan berfikiran logik
pandai ke aku buat lawak?? entah la tak perasan pulak ada bakat tu ke tak...
aku bukan seorang yg berfikiran logik dan aku mmg tak pandai buat keputusan sbb tu suka jd org sokongan dpd jadi profesional...



OKTOBER (af)

Suka berbual
tak juga dia tgk org gak dia nak berbual pun...kalo org tgk mcm dia ni sombong gitu kan B kan... tp bab mengayat no wahid... tu yg ramai awek hu3X

Suka orang yang sayang padanya
mungkin kot...

Suka ambil jln tengah
B mmg pandai cari jalan utk selesaikan masalah..very the sgt

Sangat menawan & sopan santun
menawan ke?? eh tahan la nice looking kalo tak takkan i terpikat kan...uhuk!!
eiii tamolah aku kalo B sopan santun... sungguh tak sesuai la biarlah dia macho gitu... tp tetap kena ada gak la nilai2 kesopan dan ketatasusilaan tu kans...

Kecantikan luar & dalam
B tak cantik la tp sweet jek kan kan kan

Tidak pandai berbohong & berpura-pura
owwhhh kalo la B mmg tak pandai berbohong dan berpura2 tidaklah aku meroyan semedang de!!!

Mudah rasa simpati, baik dan mementingkan kawan
emmm sbb simpati la hampir2 nak mati tu la baik sgt ngan org dan pentingkan lagi org2 yg entah jujur @ ikhlas kat kita tu... itulah B

Sentiasa berkawan
mmg pun sbb tu ramai kawan... lelaki vs pompuan ~ i jelez ok!!

Hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tak lama
tak perasan lak hatinya mudah terusik ke tak sbb selalu tgk mukanye toya je mcm takde perasaan... uiii kalo bab merajuk susah nak merajuk tp kalo dah merajuk susah mo pujuk tu... azab la kalo wat dia majuk...hu3X

Cepat marah
tidak...tidak sama sekali sbb he is very cool man... kalo marah pun diam 1000 bahasa i paham2 sendirik la kan..

Macam pentingkan diri sendiri
ye jugak kdg2 tu...

Tidak menolong orang kecuali diminta
a'ah...betullllllllllll sgt... hu3X kalo nak duit azab wooo very the kedekut 1... taik idung masin

Suka melihat dari perspektifnya sendiri
memang pun...dia aje yg betul menci tau!!

Tidak suka terima pandangan orang lain
exactly... kan dah kata dia aje yg betul!!!

Emosi yang mudah terusik
entah la mungkin kot...sbb he is very the cool man so can't see him deeply..

Suka berangan & pandai bercakap
emmm angan2 tinggi tp akan sedaya upaya digapai walau apa terjadi itulah dia... pandai ckp sbb tu dia je nak betul org lein salah...

Emosi yang kelam kabut
bila isteri kesayangan merajuk dan diam 1000 bahasa mmg dia akan kalut...rasakan (entah2 berlakon je)

Daya firasat yang sangat kuat (terutamanya perempuan)
camne eh daya firasat tu?? susah nak agak la...

Suka melancong, bidang sastera & seni
suka melancong dan mengabehkan duit utk diri sendiri je...hu3X
tak ambik sastera tp dia punye ayat.... tu yg i tergudes tu penuh munge2 cinta gitu...
mmg minat seni dan pandai amat lukis pelan umah & bangunan...ngah tggu dia create plan mahligai kami...bila???

Pengasih, penyayang & lemah lembut
sume ni ada padanya tp lemah lembut tu takde la...

Romantik dalam percintaan
dalam percintaan je romantik da kawin... biarlah rahsia!!

Mudah terusik hati & cemburu
kadang2 tu terusik gak hatinya dan mmg cemburu kuat...dia yg mengajarku ttg erti cemburu

Ambil berat tentang orang lain
tersangatlah sampaikan i feel insecured ok!!

Suka kegiatan luar
tak berapa suka ikut mood je

Orang yang adil
tak adil!! tak adil!! tak adil!!

Boros & mudah dipengaruhi persekitaran
yup boros tp pandai menyimpan dan tidak mudah dipengaruhi tetapi suka mempengaruhi org lein

Mudah patah semangat
tidak cuma lately ni je mcm da kureng semangat sket...sian B


suka2 jek...
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

6 comments:

sis_nita said...

akak disember.. aderr yg kena aderr yang tak kena.. heheheh!

afsal_8281 said...

tp kan sis kebanyakannye tu mmg ada pada diriku yg gagah ini...muahahaha

LotsOfLove-Pearls said...

Hye Dear..
I october..

Ada jugak ar sedikit kebetulan..
Mudah marah tu yg xtahan.
huhu..

shi3la said...

huhu mende nihhh tak cayer ponn byk gak yg kener ngan kiter kann...tapi kalau cayer sgt pon taklehh..kang len lak jadiknyer...hikss haku lak julai....laki bini samer bulannn...

besi said...

afsal..awk seorang yg sensitif ya...
comel anak u....

afsal_8281 said...

LOL..
u same la wif my lovely hubby tu..

shi3la..
btl kan...tak caye tp kajian tu mcm btl mengena tp nak caye lebih2 kan mcm syirik lak...tp kan ke tu kajian je kan..

wah laki bini sama bulan tu cmne peel tu...he3X

besi..
salam encik besi...thanks sudi jengah

aik...camne tau saya org yg sensetif?? ada laja ilmu kasyaf ke?? uii bahaya neh...

neway... terlalu sensetif tmbh2 bila da ada anak ni lagi2 la sensetif dan sensentapnye...hu3X

comel eh?? tocey ni...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...