Monday, April 27, 2009

Cintailah Orang Yang Menyintaimu

"Cintailah seseorang dengan sepenuh hati dan penuh kasih sayang. Sungguhpun anda akan berasa seolah-olah diri anda tersiksa, tapi percayalah itulah satu-satunya untuk melengkapkan kehidupan ini."
ya...aku rasa terseksa sgt2 bila terlalu menyayanginya...mengharapkannya...menghormatinya...mempercayainya..

dan terseksa juga bila segala2nya mcm tak dihargai... walau apa pun yang terjadi berjalanlah tanpa henti... dan akan terus menyintai sampai akhir nanti...
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

3 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

Hye There..
So much susah nak mencintai insan yg mencintai kita tapi mungkin kita boleh secara perlahan-lahan mencintainya kerana lebih indah dicintai berbanding bertepuk sebelah tangan..

Cuma, agak payah untuk mencintai seseorg insan yang tak pernah kita tuliskan dalam hati..

Terus menyebar Kasih antara sesama.

Happy Day Sal..

sis_nita said...

cinta adalah sesuatu yang perlukan pengorbanan dan sesuatu yang perlu dikorbankan..

afsal_8281 said...

LOL...
exactly rite...menyintai lbh senang dari dicintai... but y so hard to being love?? and alwiz feel dat nobody love?

i want to cry...giv me ur shoulder please!!

sis...
yup cinta memerlukan pengorbanan dan perlu dikorbankan tp sesungguhnya yg nak dikorbankan tu lah yg plg payah sekali dpd berkorban...hu3X

rela berkorban dari dikorbankan...adesss

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...