Wednesday, April 22, 2009

hadiah utk Nur 'Ain

actually hadiah ni da lama dpt tp saja jek tak tau nak boh n3 apa so aku tepek je la gambo ni kat sini... hadiah ni utk Nur 'Ain sempena kelahiran dia tp disebabkan aku baru masuk keje baru la dpt...

baju sepasang tu Auntie Lela dia yg bagi... hamper tu from all the staff bahagian yg donate la...

on behalf of Nur 'Ain i wish thousand thanks to all !~!~!~


AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

2 comments:

sis_nita said...

dah okeh dah blog ko dik..? tadi tak leh nak komen lerr..

afsal_8281 said...

he3X...yups da ok kak

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...