Friday, March 18, 2011

sakit lutut....ya aku da TUA!

gambar ehsan googles ok

ni gambar lutut ye korang... tp bukanlah lutut aku neh... ala2 kot abaikan la label2 tu kalo nak tengok gak sukati lah kan...

t/hari semalam (cite ala basi ok) aku gi kedai ngan ofismate usha2 barang nak beli... sekali tu aku duduk la bertinggung sbb nak tgk barang kat rak bawah... sekali bila aku nak bangun ja rasa lutut aku bunyik... adoiiiii sakit YA ALLAH!! nak diri tak leh..gagahkan juga la... then jalan pun terhenjut2... sakitttt...

gagahkan diri balik ofis...then kt ofis pun 2 3 kali gak jd lagi kalo aku bertinggung then nak bangun lah...

balik umah jadi lagi tambah2 bila aku nak angkat anak aku dan time nak duduk... tunggu mr. hubby balik ofis agak lambat juga... mr. hubby balik terus ngadu dan ajak gi ngurut lah sbb call mak aku dia soh gi urut kot masuk angin katanya lah...

siap sume terus gi lah mengurut... m.cik ni penah ngurut aku masa aku lps bersalinkan nur 'ain... dah biasa la... masa dia tgh urut tu mak oii sakitnye... aku soh urut satu badan bukan selalu kan best!

ni pun masih terasa lagi dan jalan pun mcm OKU la pulak... senget2... huhu kaki aku rasa kejang dan takleh nak bengkok... arap2 tak lama lah.. susah la takleh bengkok kaki... drive tekan minyak pun terasa gak... gagahkan diri je lah

emmm nampak sgt aku da tua kan??? ye la ye la... aku tau thn ni aku da 30 tahun ... 30 okeh! hihihi ada apa pd nomborlah...

AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

2 comments:

wana said...

30 kira xder la sentap sangat ni baru 21 dah sakit2 lenguh2 lutut. Kira kalau tersalah step siap bunyik2 lagi.

afsal_8281 said...

cik wana...
hehehe tu kene exercise lebey la...akak da tua dimaafin dong...kekeke

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...