Thursday, March 17, 2011

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL



segmen bro BEN (bukan brokband ye...hihih) dtg lagi... kali ni nak main vice versa lak dia.. ok ok dun mind la apa pun kita jwb ja soklan2 dia tu... layankan je la yo...

Sila jawab soalan ini ...

Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?


~@ ya aku pernah jatuh cinta... 1 2 3 entah tp yg pasti 2 kali ja... yg membuatkan aku jatuh cinta pd seorang lelaki tu adalah pd saat dia mengambil berat akan diri ini... wah gitu... jawapan lagi tepat ialah pd keperibadiannya lah... fizikal pun ya kene cukup sifatnya... huhu


Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?

~@ fizikal juga penting dlm memilih pasangan dan ya aku memilih fizikal mcm jawapan kat atas yg cukup sifat fizikalnya... hensem tu satu bonus


Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?

~@ aku suka kalo dia tu tinggi dari aku plus kulit hitam manis... dah itu cukup memadai sbb aku nak pasangan aku tinggi dr aku la dan hitam itu jantan!! haaa3X


Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?

~@ bolehlah...


Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..

~@ emmm gitulah selalunya tp tak semua kan...
lelaki kacak mesti la nak jual minyak ( tak semua ok)
perempuan cantik lak camno tak materialnya... make up lipstick ajo dah
ratus inggit... nak
cantik kan... (nasib la aku biasa2 jo) la la la


Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia ' ..

~@ wah soalan bahaya ni hahaha... ok ok LELAKI IDAMAN aku ialah mcm Aaron Aziz tu... wah mmg macho abes woooo... dan mr. hubby aku pun tau aku mmg suka aka minat gilos kat mamat tuh... so no jeles2 okeh... minat ajo


Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?

~@ huhuhu soalan bahaya lagi ni... agak tak puashati sbb dia boleh elakkan dr jd mcm tu... tp takpe aku suke gak sbb leh jd tilam dunlop aku.... sedapppp je... (takdak unsur lucah ok!) hiiii3X


Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?

~@ tak juga sbb huhuhu .... tyre spare tu lah... sapa ada petua weh?? sbb tu tak kisah sgt mr. hubby gituh... boleh?


Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?

~@ aku rasa perlu juga utk mengelakkan drpd masing2 esok mengungkit pulak... ye la itu boleh dijadikan alasan tau kalo salah sorg cari hok lain... kan kan


Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..

~@ emmm aku susah nak percaya lah... kalo ada pun usaha kena ada juga mcm kene gak senaman dan control makan kan... takleh sesedap hadap ja... aku tak pernah mencuba so aku takdak bukti lah ya...


sekian menjawab soalan yg agak byk tuh... oooo byk soal tul la bro kita hari ni... jari2 ku lenguh terasa mengetuk2 keyboard neh...
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

11 comments:

fRaMe+LenSeS said...

Assalamualaikum..Nadh melawat dari segmen enchik Ben. hebat sekali pilihan kamu. nadh doakan bertemu dengan pilihan kamu tu dan berbahagia keakhirnya.. :)

solo molo said...

kalo hati dah suke, dah tak kire yang laen dah...

Faris Adli said...

majoriti yang jawab sini pernah jatuh cinta. kesian kan kalau yang tak pernah. macam mana nak jawab contest ni

afsal_8281 said...

frame...
doh tawen pun la dan harapan jua bahagia ke akhirnya
tq

solo...
solo lagi ke?? hihihi
ye ye kalo hati dah suke... apa dikisah hok lain nye

faris...
ade ke org tak penah jatuh cinta??

Mamaleesya said...

laen org laen taste diye kan. salam kenal

http://diarialeesya.blogspot.com/

HIDAYAH HIDAIZ said...

wahhh lelaki idaman aaron aziz tuh!!ensem2!!eheheh
saje singgah ;)

AidaNatasya.Co said...

datang terjah cni...
salam pkenalan ;)

nikaviolet said...

hye dtg singgah dri blog abg ben....mcm2 jwpn yg org beri...menarik sgt....anyway kalu sudi jenguk lah blog sy....sy follow nie...

http://nikaviolet88diary.blogspot.com/

Rafi Nilhan said...

macam2 pendapat ade.. :)
check sini plak yer..

http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/selokapantun-internet-slow-entah-pa-pa.html

nadiemsharmz said...

salam....jengok2 dr incik ben punye segmen....suke tol mlepak n bc komen bloger2 nih...
snang2 jom jengok cni gak..hehhe

http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

|| A Lady Named .. Yantiey || said...

Salam Perkenalan ,

Best giler jawapan & paling cool is answer -AARON AZIZ,uhhh macho tp hancusss ?!!oh bhya sis.

Meh ler terjah yanty nyer lak.
http://themptyanty.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

f.o.l.l.o.w.e.r ke-93 ,
~YantY~

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...