Thursday, March 10, 2011

Haa... macam tu lah

Baru lah betul caranya tu boss!! hehehe... ptg2 ni nak merepek pasal boss sat... boss aku neh selalunya kalau dia nak pi mana2 or nak cuti kan... mana penah dia habaq mai... kalau tang cuti tu kdg2 dia habaq la tp bab dia nak pi mana2 ni...

kalau kat ofis dia boleh ja lalu depan kita wat derkkkk ja tup2 ilang tak dpt dikesan... mana pi pun tak tau lah nak kata... kalau org call ka mai nak jumpa ka jenuh gak la mencari alasan apa nak kaver dia... yg geramnya tu lalu depan kita ni kot la nak "oiii miah oii... ni saya nak p sekian sekian tempat kan..." dak aih... blah gitu jah... uuuuu sgt tak suka tau

kalau dia nak pi luar dr kawasan ofis ni pun samalah... kecuali dia nak pi HQ ha dia habaq la kot nak kirim surat2 or document apa yg patut kan... tak paham awat dia tak mau nak habaq... tu la boss aku.. bukan aku ja dok merungut menda ni tp staff lain pun sama ja... kata depa dr dulu sebelum aku mai sini pun gitu lah dia... huhu boss ooo boss...

ni minggu dpn dia cuti 3 hari... apa lagi... HIP HIP HORRREEEYYYYY!!!! la kami... kahkahkah perangai takleh blah ngalahkan budak2 sekolah cikgu tak masuk kelas...kih3


AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...