Friday, March 18, 2011

macam cakap 3 ORANG

selalu org ckp kat aku mcm ni tau... especially ofismate aku lah... sedia maklum suara aku mmg kuat dan aku jenis yg riuh orgnya... so bila aku berckp mmg riuh rendah la jadinya... sbb aku gen ayah aku yg mmg suara dia tak dak tandingan... huhu

kalau aku bercakap kat tepon kdg2 tak sedar kan suara tu kuat walopun aku cuba control sehabis slow yg mungkin...tp terkuat juga so aku takleh nak kata apa la kan... dan ada suara2 mengatakan aku ckp mcm 3 org... huhu sentap??? emmm tak la sentap sgt tp kalo da berkali2 dok ckp gitu aku agak terasa gak la... ye la nak buat camna kan da tone suara aku gituh.. aku cuba dan cuba tuk control gak tp ... emmm

sbb tu masa aku jada x-boss aku dulu dia selalu tego pasal suara aku ni time meeting... sampai aku da leh teka dah tiap kali meeting mesti nama aku akan naik dan sebab musababnya adalah berkaitan suara aku... huhu nasib dia la dpt PA mcm aku kan...

sedey juga lah... isk isk isk nak lari semunyi bawah meja lah... malu juga lah... kalo korang malu tak tone suara kuat dan tinggi mcm aku???

AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...