Thursday, November 12, 2009

Youtube Budak Sekolah St Augustine, Betong - Ajuk Org Islam Sembahyang Dlm Gereja

aku baru jek tgk video neh...dan sesungguhnye tersayat hati aku!!

maaf kalo aku nak ckp budak2 ni mmg KURANG AJAR!!! dan tunggu je la balasan dr DIA... salah sorg dengarnya anak Pengetua sekolah tu...pengetua @ tak tindakan dan hukuman kene diambil...

mcm ni takde lak nak disumbat dlm ISA tu...pttnye tak payah kira dewasa ke remaja ke kalo da boleh memberi kesan negatif pd Negara amnya dan AGAMA khasnya mmg itu je jalannye... sakit hati aku tgk nye.. aku tak reti nak paste sini video tu tp yg leh tgk tgk la...mmg kurang ajar!!

aku percaya budak2 ni akan ditimpa bala oleh DIA... bg aku budak2 mcm ni bunuh je...eii geram aku lah

AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

7 comments:

abgBro said...

paklah dh tgok video tu...mmg kuang ajaq btuii duk ajuk cara solat dn melaungkn azan...ttp bdk2 hat camtu sapa nk ajaq depa...

dlm islam kite dituntut mnghormati agama lain..

~ada ka bdk tu pi habaq "no muslim, muslim is sesat" haduii la

afsal_8281 said...

tu la bro
mmg geram jek tgk video tu
kuang ajaq kan!!

masukkan je dlm ISA tu
mmg sah-sah boleh menjadi ancaman pd
negara

sararisa said...

apa tajuk dia? tak le cari la

abgBro said...

sara...cari kt blog iban muslim

wardah said...

aku pun ada dpt email psl ceta ni..cuma aku tak view video tu ja..meluat aku nk tgk..aku tgk gambar n dgr ceta pun dh sakit ati..inikan pula aku nk tgk video tu...malas aku..geram tak taw nak ceta..betoi aku pun mintak depa ni dpt bala dari ALLah S.W.T.

♥ Juliana Violet ♥ said...

vee tak pernah tgk video nie...
tpkan sal... mcm2 lah yang jadi sekarang nie...

afsal_8281 said...

sara...
kt youtube taip jek tjuk tu kuar la nanti
tp cer ikut saranan paklah tu

wardah...
tu la weh sakit nor ati aku nengoknye
mcm nak tunjal2 je kepala dak2 tu
eiii kalo takde undang2 aku sumpit jek dak2 tu
memang kurang ajaq!!

vee...
kalo vee tgk kan vee pun sakit hati
ye kita pun tak baik kan tp
perbuatan dorg tu melampau sgt2
even ko non muslim pun jgn la menghina
agama org lain kan

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...