Tuesday, November 10, 2009

Mana Sis_Nita??

denan hormatnya tajuk di atas adalah dirujuk.

2. dengan pertanyaan masih demam lagi ke?? cepat buat n3 baru ye...laju2 kayuh kak. semua tak sabar nak baca pengumuman terbaru ni... diharap kerjasama dari pihak akak mendapat perhatian dan tindakan sewajarnya.

sekian, terima kasih.

saya yg menjalankan tugas,
afsal8281
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

8 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

Dengar hormatnya laporan dibaca.

LOL juga tak tahu sis dah okey ke tak coz beberapa hari senyap dah. Risau gak.

Harap2 semuanya baik2 saja..

Sekian,
LOL

afsal_8281 said...

haha LOL
sesekali kita berformal dlm bertinta kan...
hiiii3X

besi said...

ada tue...berehat kot...

Vee Violet said...

hihihi,
sal dgn LOL nie...
Vee hope sis sihat2 aje ye...

Sal, edit pic tue dekat www.picnik.com
=)

arryani said...

Aku juga ingin mungumumkan di sini bahawa aku juga risaukan tentang diri Besan ku itu..

Apa2 perkembangan , silalah Rojer K...

afsal_8281 said...

besi...
semoga k.nita kita kembali aktif ye

vee...
thanks for the web address

sesekali berformal lak vee
hope so la ye

arryani...
kak sama2 kan kita risaukan kak nita tu
moga dia takde pape la

IxoR@ said...

Laporan diterima...

Tapi...siapa sis Nita? Boleh berkenalan....?

hehehhe.....

afsal_8281 said...

wah ixora nak kene saman ye
sapa tak kenal sis nita tu??
haaa3X

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...