Monday, November 16, 2009

kemajuan nur 'ain

seminggu dua ni nur 'ain cirit birit sampai melepuh di "situ" dan bontot dia... kesian lak sampaikan dia fobia bila bwk masuk bilik air... bila basuh je terjerit-jerit dia sbb sakit sian lak dia

gi kinik la sbb tgk da merah sgt kt "situ" nak pakai pampers pun tak mo suka la bila dibolenkan tuh...skang ni kalo nak pakaikan pampers ngan baju cukup susah leh gado2...letih

alhamdulillah da kurang merah2 dan beransur baik sbb da tak nanes dan jerit2 masa basuh... org ada kata budak2 ni kalo nak dapat sesuatu mcm nak boleh jalan ke, tumbuh gigi ke musti ada demam ke cirit ke... ptt la sbb nur 'ain skang ni da leh berdiri lama kalo tak tak sampai seminit dia da duduk skang ni agak lama dia berdiri...seronoknyeee

tak sabo nak tunggu dia boleh melangkah pulak...uiii kalo da leh berjalan tu lagi haru la aku silap2 "tolong" masak kat dapur lak...

tp kan nur 'ain belum ada gigi lagi la..normal ke tu ha?? risau gak aku da tua pun belum ada gigi lagi...budak lain 4 bulan da ada gigi nur 'ain da 10 bulan belum ada sebatang pun lagi huhuhu...sadis wooo
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

5 comments:

iva saionji said...

xpe2..kak..sabar..tu gigi dia mesti kuat n chantek..sebab tu lambat kuar..hehehehe

afsal_8281 said...

a'ah la iva
mak akak ckp pun cmtu la
dia kata nanti gigi nur 'ain kukuh
mcm gigi mak akak gak
hii3X

wardah said...

owh ya ka ain dah nk berjalan..bagus la tu..anak menakan aku tu..lambat sikit..tapi gigi dah tumbuh..2btg atas,2 btg bwah...org kata klw gigi tumbuh dulu lambat la skt berjalan..mcm ain dia lmbat tumbuh gigi tp cepat boleh berjln..

Vee Violet said...

alaa... kesiannye nur 'ain...
meh sini akak vee tolong jaga meh...

afsal_8281 said...

wardah...
aku dengaq org tua2 kata pun lagu tu la
kalo gigi tumbuh dulu lambat jalan
nur 'ain ni da tua gigi takdak lagi
dok kunyah2 telan ja
hahahaha

vee...
sudi ke nak jaga nur 'ain
nnti migrain vee
heeee3X

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...