Monday, November 23, 2009

bukan rezki aku

pagi neh gi isi minyak... aku bagi RM50 nak isi RM20 jek lps kasi duit aku blah...then patah balik sbb terlupa amik balance... dak kat kaunter tu ckp ingatkan nak isi RM50 kat pum no 2.. sbb aku juz tunjuk jari 2 jek masa nak bayor tu dan kebetulan aku kat pum no 2...

selesai isi minyak aku pun terus blah la sbb da kul 7.25 perjalanan masih jauh nun...

masa dok cari duit nak makan tgk2 duit balance tadi takdo...cari lam dompet takdo, cari lak kat beg tembakau (beg henset aku) takdo...selongkar henbeg still takdo...huhuhu sah la terjatuh masa isi minyak tadi... wah RM30 tuh lanje aku tuk 3 hari tara nak tunggu gaji 25hb ni...sedih woooo tu je mangga2 duit yg aku ada (dlm dompet la) ...

dah apo nak dikato bukan rezki aku kan... redho je la walopun terkilan sgt2 dan aku mmg tak ingat mana duit tu jatuh or aku letak... then apa lagi...gi maybank cucuk je lah duit baru...

bukan rezki kita ni takleh kata apa la kan... aku cuma pikir mungkin duit tu dah mmg tertulis bukan rezki aku dan jd rezki org lain...
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

8 comments:

sis_nita said...

isk..

takpe2..

redha jerr dik..

:)

LotsOfLove-Pearls said...

paasrah je ar..
mungkin yang terjumpa duit tu memang sangat perlukan.
sapa tau..

Mama-Danish & Sarah said...

semalam aku pun hampir kerugian... beli satu barang rege tak sampai sepuluh henggit tapi aku kena bayar sampai 40 henggit lebih...

nasib baik hubby perasan. ropenya dorang salah letak barcod brg lain. hampehh!!!

afsal_8281 said...

sis_nita...
ye kak i da redho
dan halalkan pd sapa yg jupe tu
tp kalo mat pit (drug addict)yg jupe
mmg aku HARAMKAN....
boleh??

LOL...
betul tu dear
mungkin ada org yg lebih memerlukan duit tu

k.ain...
tu la kan kak
dorg kt supermarket ni kadang careless
yg jd mangsa kita la
tambah2 org cam sal ni yg mmg careless yg amat
duit dlm genggaman pun leh jatuh
hai nasib

abgBro said...

redo je la ek...gaji pun dah kuar awai bln ni pasai nk raya aji...huhuu

¤(`×[¤_MyA_¤]×´)¤ said...

kak sal,
mya tak faham cite la kak...kate duit akak budak tu tak pulangkan sbb akak isi minyak rm50..then mane plak duit rm30 tu dtg??? ke mya terlepas entry seblom ni ke?? erm...blur blurr!!

afsal_8281 said...

abgBro...
emmm ari ni baru gaji
tp tu la hilang rm30 dpt balik rm40

mya...
ye dik
citenye mcm ni
akak isi minyak rm20 bagi rm50
balance rm 30 la rite

akak ambik duit tu tp tercicir kt mana tah
rasanya ms isi minyak tu kot terjatuh tak perasan

tu la citenye
faham tak?

Miss jane said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,正妹牆,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...