Friday, November 13, 2009

Kakitangan Awam Bakal Dapat Tambahan Wang Saguhati Lagi RM 500

itu le tajuk berita yg aku dengor dari corong radio lam kete onderway nk dtg keje pg neh....tp melihat kepada keadaan ekonomi samada mengizinkan ke tak...

ala taktik je tuh kot tamo kasi org Ceupacs tu dok naik turun jupe la tuh... apa2 je lah kan kalo dpt tu Alhamdulillah kalo tak dpt pun da tau dah... tp kalo tak silap aku da 3 tahun berturut2 tak dapat bonus neh...boleh gitu lak kan masa zaman Tun Dr. Mahathir dulu tak penah lak tak dapat bonus... kata rakyat didahulukan kakitangan kerajaan pun rakyat pe...bistu kami ni bukan rakyat ke??? duit ada tp byk guna ke arah yg tak berfaedah... lantak
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

5 comments:

sis_nita said...

amin.. rezeki dtg bergolek namanyerr tu..

afsal_8281 said...

akakkkkkkkkkk
uiks da baik dumam ye
bagus bagus bagus

kalo dpt kak rezki la
kalo tak takdo rezki la tuh

besi said...

RM 500...banyak tue
seronok org2 gomen dpt saguhati
hmmmmmmm....

senyum je la korang ya..

Vee Violet said...

bestnye...
rejeki... rejeki...
sal sihat?
mcm lama tak ber'chi chat'ing...
=)

afsal_8281 said...

besi...
tu pun kalo ekonomi mengizinkan jek
kalo betul dpt tu alhamdulillah la
rezeki tuh

vee...
yup betul tu rezki rezki
hii3X
tp tak dpt kot

vee takde ym ke?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...