Wednesday, November 4, 2009

1 Oktober

apa ada pd tarikh tu?? da sebulan berlalu kan... tp tarikh tu bermakna utk seseorang...siapakah seseorang itu?? emmmm meh sini nak citun...

on 1st October adalah my hubby's bestday... jap nak tgk kalender ari apa tuh eh...ok ari tu adalah ari Khamis... aku terlupa nak amik cuti sbb ni la 1st time aku ada di samping dia on his bestday... tp thn lps raya pertama jatuh pd 1st October kan?? ok la 2nd time aku ada di samping dia tp kali ni berbeza sbb aku mmg sentiasa akan berada di samping dia utk thn2 yg akan datang ... INSYA ALLAH...

mlm 30 September tuh tepat 00:00 satu ciuman hinggap kat pipi lovely hubby tuh, sebelum tu aku kt lam bilik dok iron baju dan kemas bilik.. dan dia pun heran dan terkezut lak nape tiba2 aku kasi kiss tu kan... dia tnye nape? adehhh nak kiss laki pun kene ada alasan ke?? huhuhu then aku pun

"HAPPY BESTDAY!!"

dia pun "ooooo..." emm tu jek...kot nak kata time kasih ke apa ke...sedey?? tak la da biasa dah sbb hubby mmg tak reti nak ucap thanks or say sorry.... i redho ok... hiii3X

utk meraikan bestday hubby tu aku masakkan nasi ayam dan belikan kek tuk dia... walopun aku masak tak sedap tp habes gak nasi ayam tuh... hiii3X. kek tu pulak on da way balik dr ofis aku turn masuk pekan jap tuk cari kek dan jumpa la kek yg ala2 sedap gak ler janji kedai Melayu Islam kan.... dan ada la snap gambo kek dan bestday man tuh potong kek tp gambo takleh nak publish sbb agak terlampau sket gambo tuh...haaaa3X. masa neh si Nur 'Ain tu pun kalut nak tlg potong kek gak...adesss dak tu memang la rajin "membantu"...

aku cuma frust tak apply cuti jek tuk betul2 prepare bestday hubby tu... takpe byk masa lagi... next year on 18th January bestday Nur 'Ain lak...so leh prepare awal2 lah...

my bestday lak...on dis 25th December... cuti tuh tak plan lagi nak wat pe dan nak gi mane... sbb a week b4 gi Kontan ada sepupu hubby tawen... jauh perjalanan tuh...

tu je nak story morry morning glory...

AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

6 comments:

CEOMesinTaip said...

wah sudah lama xnampak..bestkan dah dok ngan hubby sekali nie....hehehehe...hepi birthday to him k...

wardah said...

HEPI BELATED BESDAY utk ur husband..nama pa tah aku lupa la...kimslm dia erk...
ai ur husband terkejut dpt kiss,, x kan setahun sekali ja dpt..hehehe

afsal_8281 said...

iva...
takleh sign in tu yg lama tak nampak tuh
best sgt dik dpt dok ngan hubby
sume benda ada je org di sisi
dulu lain sume sorg2 jek
syukur alhamdulillah

wardah...
thanks for the wish
nama dia fairoz
ala takkan la aku nak cie kiss hari2 kan
hahahaha

♥ Juliana Violet ♥ said...

sal ni cool ek even dou hubby camtu...
salute lah!
=)

afsal_8281 said...

Vee...
cool tak cool pun kene cool la
lgpun da biasa dari bercinta mmg
hubby tak reti nak wish thanks or say
sorry la
itu mmg sikap or sifat dia kot
so nak tak nak kene terima la

kelebihan dia kekurangan kita
kekurangan kita kelebihan dia
gitu la adat suami isteri

Lyana said...

Salam...
Wah..baru nk update blog....ok x opis baru?Hepi belated buzzday to ur hubby k...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...