Friday, March 27, 2009

viva da diva


wah wah wah... itu la dia viva da divaku yg da genap setahun bersama aku... at last ada gak reta yg aku beli dr gaji setelah bertahun keje... aset tuh weh ke sana ke mari dgn viva da divaku ni la aku bersama... nak warna ijo tp tado stok so blue pun blue la jgn otak aku yg blue dah le...hukhukhuk...

ekcelly aims aku nak sambor myvi satu tp mengenangkan reganye yg leh tahan merobekkan isi akaun aku tiap2 bulan so viva da diva ni pun buleh la janji dpt membawa aku ke mana2 saja aku nak cuma takleh bawaku terbang je...huhuhu...kalo sapa2 terselisih@terpandang@tertengok viva da divaku ni ha jauh2 sket eh...calar kang (tp aku da calarkan awal2 beli lagi baru seminggu gi gesel2 kat pagar umah mentua aku .... huhuhu sadis siot)!!


AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

2 comments:

Ajwin Ajeera said...

bila nk bwk awin jln dgn itu viva kak?
hehe

Cahaya Mata Nur'ain said...

bila2 pun boley aja..ngehngeh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...