Monday, March 30, 2009

..:: jiwa kacau ::..

emmm... dia dtg blik dah...sakit aku masa kt U dulu mai blik dah...bila mai ja perasaan ni mula la aku tak senang duduk, makan pun tak berapa nak masuk dah, tido pun terganggu... hati rasa sayu je...sayup...kdg2 leh rasa mcm nak mati pun ada gak... huhuhu tak suka!! tak suka!! tak suka!! nape aku perlu ada perasaan nih... nak nanes lahhh uwaaaaa

apa punca jiwa aku kacau..?? entahlah....aku tak sure tp mungkin sbb aku byk pikirkan psl anak, lovely hubby, life and family kot... aku ni kalo main dgn family, lovely hubby & anak mmg cpt la meleleh air mata nih... actually aku tgh pikirkan lovely hubby ni mlm tadi msge demam katanya...demam selesema...tak tau la teruk ke tak then hari ni satu meset pun tak masuk dari dia...risau gak aku kot pape hal jd kat die... alahai B nape diam je nih buat hati ayg risau jek...huhuhu jgn la diam menyepi mcm nih ayg riso nnti ayg menangis sorg2...

then pk lak sok nak kene bwk nur 'ain gi kinik pg2 nak cocok ... nurse tu ckp kene cocok 2X sbb ms umo sebln tuh dia tak cocok...huhuhu sktnye...aku tau sbb aku tak suka cocok msti nur 'ain sakit kan... ala ni aku tak suka ni tp kene gak le... moga2 nur 'ain kuat mcm ibu dia juga la kene cocok tp takde pape... nur 'ain kene kuat sbb nur 'ain takde babah kt sini tau... kita berdua je kene hadapi sama2...huhuhu ms ni la aku perlukan lovely hubby di sisi... sian nur 'ain...sian ibu juga...

hai hati...toksah la ko kaco2 sgt...buat aku pening je... aku tamo pk tp kene pk gak... dah la aku nak balik dah...
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...