Monday, March 30, 2009

dlm kebosanan nih aku menviewing blog2 org yg boleh mendtgkan ilham pada aku...emmm suke tgk blog org... mcm2 peel org aku tgk... hehehehe..at least dpt menghilangkan kantok dan rasa boring aku nih... meh aku kategorieskan blog2 yg ada...

kalo blog budak2 muda nih (aku leh dikira mude lagi tak..) msti ayat2 dorg tu gilos2 kan..
kalo blog yg da elders sket tuh mesti ala2 mcm berunsur kedewasaan...
kalo blog lelaki lak msti ada gmbr aweks, wife (wifes) dan dlm bloglist msti ramai pmpuan kan...heheheh
kalo blog pmpuan lak forsure la berkisar ttk anak+laki (bg yg dah kwin), petua itu ini, resipi la..hehehe (aku teka je tu..)

tu je la kot kategory aku nak bagi pada pendapatan aku la kan..hehehe
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...