Tuesday, March 24, 2009

"Ibu Tunggal"

haaa mesti kowang2 sume ni ingatkan aku ni ibu tunggal kan..?? emm..betul la tuh aku kat sini 'ibu tunggal' sbb lovely hubby aku jauh nun di kuala juga tp Kuala Kangsar...huhuhu apo nak dikato eh masing2 kojo timo yo la...

bukan aku nak publishkan kat sume yg aku ni 'ibu tunggal' just nak kongsi cite dan perasaan camne rasa menjaga anak seorang diri tanpa suami... lain orang lain rasanya kan.

so far 2 hari menjaga anak aku sorg kt sini Alhamdulillah ok la, anak pun tak buat perangai sgt. mintak2 tu biarlah dipermudahkan urusan menjaga Nur 'Ain ni sbb aku ni mmg kememe sket. bila hal anak ni mudah sgt aku sedih...tambah2 pulak dlm keadaan skang jauh dgn lovely hubby, sorg2 jaga anak satu pengalaman juga la bg aku yg mana nak tak nak aku mmg kena hadapi gak situasi ni buat masa la ni... aku pun tak sure sampai bila aku akan mcm ni...

tp pagi2 bila siap2kan Nur 'Ain nak gi antar umah ngasuh dia celik mata terus senyum tu buat hari aku pagi2 ceria dan indah sgt... kalo sblm ni pagi2 aku mmg susah nak senyum tp dgn kehadiran Nur 'Ain buat hari2 aku penuh bermakna...syukur kepada-MU YA ALLAH atas kurniaan-MU...
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...