Tuesday, March 31, 2009

penasihat tak bergaji

tet tet

"Aku tau hg leh hadapi semua sorg diri
kt sini...so sok bw anak p klinik mcm biasa k.
jgn dok pk bukan2.."

Sender:
+6012.....

Sent:
20:31:13
30.03.2009

inilah meset yg aku time mlm tadi dr sahabat aka penasihat tak bergaji aka adik beradik dunia akhirat aku...;p

kan pe ptg smlm kan aku antar posting tajuk jiwa kacau kan...so mlm tadi dia tet tet aku la nak bg smgt kt aku sbb dia ja yg tau aku ni cmne... seorg yg nampak je kasar & happy go lucky di luaran tp teramatlah sensetipnye di dlmana aku... thanks a lot to ellyapai yg tak penah jemu melayan kerenah dan peel aku yg tah hapa2 je ni... aku syg hang dan aku tau hang pun syg aku kan...(syg ke nih...cik bun??)
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...