Thursday, March 26, 2009

giler berposting lak

wah...wah..wah... hari ni aku gila berposting lak dah .!! kukuku...kan pe ngah bosan sebenornye nih...keje..?? emm actually keje da settle cume ada la 2 3 surat yg belum di key~inkan ke dlm sistem lagi, jap2 gi la kot kasi chance la aku nak layan posting ni jap...huhuhu

mesti ada yg gelak, cebikkan bibir or what everlah bila seeing hari ni je da 3 4 posting kau antar kan...dulik pe aku suke hati nurani aku da termaktubnye pun ni blog aku kan...anytime~anywhere~anyhow~anythings aku nye suker la kan..muahahaha (gelak setan sket.!!)

ima))))) aku bosan la nengok blog ni...cam empty jek cane eh nak penuhkan ngan bunga2 ke, kaler2 ke...pape je lah... aku kan budak baru blajo kan... tulun la ajorkan.

incik ady))))) mu pun tulun la ajorkan teman ni yg agak2 benak2 alam dlm berbloger nih... ;p

wokeylah..cukup kot utk ari ni ..nak sambung kijo lak nak update boss nye schedule for next month ape activity dia so aku bram dulu lah... lambatnye nak balik nak jupe lovely princess nak siommmm dia puas2...(sian lovely hubby msti rindu nur 'ain...huhuhu~ari2 nak soh antar gmbo tp cane enset jaman purba aku nih kannye ada kamera pung...huhuhu sedey tau..)
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

2 comments:

Ady Syam said...

ewah² chayo! chayo! selamat berblog dengan jayanya

Ima said...

bule2 sal..ti ko add ady dlm ym die leh ajar ko...aku ne cam lembap skit...nah add ady ek adysyam2001@yahoo.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...