Wednesday, August 5, 2009

wakaf

(sila abaikan pemandangan pd selipar ini ya...)
sebenarnye tak tau nak buat n3 apa
ngah bosan walopun ada keje
rilek jap r
ni selipar
tau kan selipar.. s.e.l.i.p.a.r = selipar
hiii3X
ni selipar aku yg aku rembat
dari sorang officer kt ofis lama aku dulu
sebelum aku pindah ke ofis skrg ni
aku saje je gurau nak selipar tu
dia pun dgn rela hati bagi je kt aku
kenangan la konon
so aku bwk la ke ofis skang
utk aku pakai time gi toilet
time nak amik air semayang
kdg2 bwk gak outing lunch
hu3X
then selipar ni aku berkongsi ngan Encik aku
dia la...
asal nak gi semayang pinjam
mula2 tu letak balik kt tpt aku
la ni bermukin lam bilik dia je
emmm...takpe
aku redho je sbb aku dpt pahala
sbbnye dia guna gi amik air semayang
kan free je pahala aku dpt
so skrg ni selipar tu mcm dah jd hak milik mutlak
Encik aku tu lak
emmm aku tengok je la dia pakai seliparku mcm selipar dia
hiii3X
nak dpt pahala kan...
eh aku ikhlas ok!
dan
aku pun dah nak pindah
so aku rasa aku tinggalkan je lah selipar tu
utk kegunaan Encik aku tu
walopun aku tak ckp aku hadiah kt dia
tp dlm ati aku ckp
"Encik...tu la hadiah dan kenangan aku utk Encik ye...
maka sudilah kiranya menerima..."
ahaks..
maka
dgn ini aku mewakafkan ataupun bahasa sopannya
menghadiahkan la selipar ini kepada Encik


AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

4 comments:

sayaseorangsurie said...

afsal.. takpe bagi barang yang kita suker kat orang. pahala tu. betuahla encik tu dpat assistant macam sal ni.

err.. baru baca profile sal. perasan location perlis. perlis kat mana tu? dulu sekolah kat perlis ke? leh citer sket..?

Dearie Pearls said...

wah,
panjang umur selipar itu...
banyak benar jasanya...

besi said...

sal...tue mcm selipar org pompuan...
encik sal selamba je pakai...

afsal_8281 said...

sayaseorangsurie...
bertuah ke dia?? dun think so la...
tp mmg syg selipar tu tau
nak bwk balik perak pun tak sampai hati

sal perlis kt simpang empat
asal mmg kt perlis...
sek rendah dan menengah kt sana
smbung dip baru keluar dari perlis
merantau ke perak dan skang kt KL
bakal balik ke perak semula

LOL...
a'ah LOL pjg umo selipar tu
tp ari tu ilang sebelah tau
jenuh Encik mencari2...gelihati
mcm cari selipar dia sendirik lak
hiii3X

besi...
xtually tu selipar lelaki la besi
oleh kerana da lama so gambar da takdo
dgn sal beso sebenonye selipar tuh
maklum....selipar lelaki kan

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...