Thursday, August 13, 2009

saje buat TAG

1. Nama-nama timangan anda?
salmiyah ~ nama penuh aku mak aku je yg panggil dan pantang org panggil nama anak2 dia pendek2 jek huu3X

adik miyah ~ akak2 ngan abg2 aku yg panggil

salmiah or miah ~ cikgu sekolah dan kawan2 yg panggil nama ni...
hiii3X klasik kan nama aku mmg kampung betullah

sal or salmi ~ ni nama dah masuk U dan keje, maklum la da keluar dr kg kan moden la sket haaa3X....POYO!!!

afsal ~ nama komersil

2. Anda Orang Yang?
~aku suka gelak dan buat org gelak sbb tu Encik aku pening dgn aku sbb aku gelak dan ckp kuat ok! sila faham sifat PA mu ini ya Encik!
~very the peramah 1 dan ni menurun kt anak aku adess...tumpo sok2
~nampak je kasar dan garang di luaran tp dalaman aku amatlah lembut, mudah sensetif, mudah tersentap, mudah nangis tu mmg sgt2 la...
~tak suka org bagi arahan dlm bentuk perlian, pertanyaan.. nak bagi arahan kt aku straigh to the point ok!
~agak kuat melawan dan suka memberontak juga la kalo tak kena gaya
~tak suka dikongkong
~last but not least....akulah pencinta yg setia!!

3. Insan Teristimewa Dalam Hidup Anda?
Of course la hubby dan anak aku tuh
then sure mak ayah dan sanak sedara aku
pastu kawan2 aku la semestinye... tanpa korang sume hidupku tak ceria....

4. Lagu kesukaan aku ialah...
banyak tp yg paling suka lagu....Cahaya Cinta....

5. Makanan Kesukaan?
bihun/kue tiaw sup dan laksa....

6. Warna Kesukaan Anda?
hijau

7. Sikap Yang Buatkan Stress ?
aku akan stress bila suruh aku buat apa2 tp dlm bentuk arahan yg buat aku kena pikir dulu...aku juga tak suka bila aku tanya sesuatu bukan jawapan yg aku dpt tp perlian terlebih dulu...ha tu aku mmg panazzzzzzzz je ok! nak soh aku buat apa2 bagi arahan yg jelas dan tepat...straigh to the point...gerenti aku buat dgn sepenuh hati...kalo nak perli2 mampos ko aku sumpah!

8. 5 benda Mesti ada dalam Beg ?
1. handphone ~ uihhh musti ada la kalo takde ni takleh idup aku
2. beg handphone ~ kena ada sbb handphone, IC, lesen sume kad2 ada lam ni...i tak pakai dompet walopun ada
3. pen ~ senang aku nak buat urusan apa2
4. beg make up ~ walopun aku berbedak pg nak p keja je tp beg make up sedia ada bg memberatkan beg aku hiii3X
5. balm fire sent (CNI nye) ~ wajibul ghunnah ada la sbb aku selalu penin

9. Kali terakhir menangis?kenapa?
mlm tadi tp takat nitik air mata je sbb sedey ti nak pindah balik perak tinggal akak housemate aku tu...dia terlalu baik bg aku dan setia melayan karenah anak aku tuh...
huuu3X sedeynyeee...

10. Tag 10 Rakan
aku silakan je sapa2 yg rajin nak buat tag ni... silakan ye
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

9 comments:

nita said...

akak dah wat tag ni..
mmmmm.. ko suka kaler ijo rupenyerr..
patot arr blog serba keijoan..

besi said...

nama penuh salmiah rupanya...
rajin puan salmiyah buat tag

afsal_8281 said...

sis_nita...
a'ah kak mmg suka ijo
tu pasal la terhasilnye blog kaler ijo neh
ehsan dari en adysyam

besi...
yo la...tu nama penuh den
den suko wat tag...sonang
hiii3X

agak klasik kan namaku en besi?
nge3X

♥ Juliana Violet ♥ said...

pencinta yang setia. itu yang vee suke dgr tue...
:)
cahay cinta - bestkan lagu tue... :)

Joe said...

menu bihun/kue tiaw sup dan laksa tu lebih kurang sama dgn kesukaan saya. kalau di LADNA kan pun sedap.

afsal_8281 said...

Vee...
yup i am very the sincere 1
agak bertuah la sapa yg dpt i tau...
hikk3X terperasaan lak

a'ah Vee lagu tu best sgt2

Joe...
wah makanan kegemaran dan kegeraman kita serupa ye abg Joe
kak nita pandai tak buat laksa?
mesti sedap kan laksa kak nita tuh...

nanti kalo wat gath jemput la saya ya
la la la muka tak malu
hiii3X

Dearie Pearls said...

nama sal mc nama friend LoL ar.. tapi dier Salmiah. Sound sama. :)

LoL dh jwb tag nie dulu2..

huhu...

aku suka panggil Sal....

afsal_8281 said...

LOL...
tak kisah nak call me any name
yg penting bukan kerjasama ok...
yg penting dats my name
hiii3X

salmiah ada makna
it means penyayang...yup i am
tp kalo salmiyah no meaning looo

Dearie Pearls said...

My real name oso start with SAL....
hehe...

thts secret...

ngeeeeeeee....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...