Thursday, August 6, 2009

iras siapakah mudak ini?

aku suka tgk gambo mudak ni yg ni
muka cam org da beso
aku dok perati je mudak ni
gerangan siapakah iras wajahnye ye?
ibu atau babahnye kah?

AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

11 comments:

Ema@Red said...

cube ko tempek gambo ko dgn dunlop dekat dgn dia..senang aku nak bandingkan...hehehe

afsal_8281 said...

red...
ooo gitu kekdahnye ye
boleh boleh boleh

besi said...

comel budak nie...tak kira la iras siapa pun..
sbb kan hasil kerjasama korang berdua...

afsal_8281 said...

thanks uncle besi

saje je nak tgk gen sapa lebih dominan tu besi

Joe said...

comelnya :)

tembun said...

muka saya;p
alololo
comelnyerrrr

afsal_8281 said...

Joe...
tq...hiii3X

tembun...
ololo mcm muko kamu ke??

arryani said...

Waaaaa

tomei seh....

aku dh lama tak pegang budak tetik nih...

Anak aku dah beso...

ai said...

Tak kira la ikut muka sapa pon! yg penting aku cam rasa nk geget2 je pipi dia tu..! ekekekekeke :P

el said...

comelllllllllllll
geram tgkkkkkkkkk
anak sapa la tu...

afsal_8281 said...

arryani...
akak...agak da lama tak pegang tu
apa lagi...cik abg balik ti buat je la
hiii3X

ai...
geget la kalo dpt...
haaa3X

el...
anak sapa lagi...
kalo bukan anak ibu ngan babah dio

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...