Wednesday, August 19, 2009

kedai Kangkang

ada juga kedai mcm neh...adessss

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

9 comments:

Mama-Danish & Sarah said...

kalau kedai kasut kangkang ok lagi rasanya, tapiiii kalau kedai nasi kangkang, tu tak leh terima tuuuu....

afsal_8281 said...

hiii3X
tul tu ain
sib baik kedai kasut kan
kalo kedai makan letak nama tu
tak jejak teman weh
geli

abgBro said...

aiyaa aku ingat kedai nasik kangkang tadi...hehehe

sal...aku ade jumpe kedai ubat "Tak Ong Tong"

dah tutup dah pasai tak untung...wakakaaka

afsal_8281 said...

ye ke Bro...
mmg tak ong tong la tuh
kekeke

ms tgk emel pun otak mmg dok pk kedai nasi kangkang dah Bro...
tup2 tersasar daaa
tu la suka sgt pk kuning

sis_nita said...

heheh! ain punyerr komen ka.. sangat kelas.. hahah!

afsal_8281 said...

hiii3X
kalo ada pun kedai nasi kangkang ada ke yg nak pegi??

kaydee said...

hahaha... mana ko dapat nie sal...

el said...

ko pi xplain kat kang kang tu
ape mksud kangkang kalo dlm BM
kahhhhhhhhhhh mau dia terkangkang gelak

Ummi Hanie said...

geli hati ku !! wakakakaka~

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...