Tuesday, August 11, 2009

cerek yg menyebarkan H1N1

hati-hati ye skang kalo nak beli cerek... tambah-tambah skang ni musim H1N1 menyerang habis-habisan. naik risau gak aku... so pd semua kalo nak beli cerek tu hati-hati ye jgn beli cerek ini.... bahaya!!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

10 comments:

sis_nita said...

uiiiii..
mmg haram cerek nehh..
ni kalo akak nampak cerek ni kat memaner..
mmg akak bakar dgn kedai2 yg menjualnyerr..
huhuhu!

sayaseorangsurie said...

ha ha hampeh!! ade gak ke orang malaysia ni teringin nak bercerekkan menatang ni kat rumah..?? eeiuwww.. tak laluss..ngehngeh..

Joe said...

hehehe! pereka cipta cerek ni mesti dah kena H1N1

el said...

kahhhhhhhhhhhh
siot jerk cerek tu
tu kalo cina2 beli
kalo msk air..sure bau busuk
caitttt
pelix ...ape yg kiut sgt menatang ni aku x tau..
nak plak jd makanan..haa pdn muke sekali menatang ni bw penyakit...bongok kan :)

tembun said...

hahaha
sabo je la
H1N1 yg cute!

abgBro said...

xkuase den nk membeli nyoo...kehkehkeh

afsal_8281 said...

sis_nita...
ades kak...jgn la kerana nyamuk sekor kelambu dibakar
huuu3X...kalo yg jual tu kedai cinos tak pat de nak nolong

sayaseorangsurie...
ikut ati ni nak buat n3 gambo ni pun tak lalus gak
tp saje je la utk info semua

Joe...
tu pasal abg Joe
geli kan tgk cerek ni pun geli nak tgk real nye
uwekkkk muntah

el...
mmg bongok kan

tembun...
cute ke tembun?
geli ada ler

afsal_8281 said...

abgBro...
den bukan jo tak kose nak boli
nak nengok pun den da goli
eiii goli den tau!

Vee Violet said...

hihihi...
ingatkan betul tadi...
=)

afsal_8281 said...

Vee...
how r u dear

betul la tu
tp dlm rupa bentuk cerek jek
hii3X

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...