Tuesday, December 1, 2009

Disember 1981 - Disember 2009

emmm da masuk bulan disember kan...bermakna dah hujung tahun dan bakal ke tahun baru tuk ke sekian kalinya... apa yg buatkan aku happy bulan disember ni adalah sudah semestinyalah sbb da hujung tahun kan tp ada yg paling aku happy ialah pd bulan nilah aku dilahirkan...

pada 25 Disember 28 tahun yg lalu telah lahirlah seorang budak perempuan yg agak2 montel gitu...hiiii3X dan sekarang budak perempuan itu telah menjadi emak budak perempuan lain pulak...emmm masa berlalu tanpa disedari da tua rupanya aku ni kan...

bulan ni aku agak bz la dgn jemputan kawin, hari keluarga ofis sampai tiap ujung minggu ada ja aktiviti...

bulan ni nur 'ain juga bakal menginjak ke usia 11 bulan...dan on January ni dia dah setahun...Ya ALLAH cepatnya masa...mcm masih terasa sakit bersalinkan dia dan masih terbyg terboyot2 aku membawak perut ke sana ke sini semasa mengandungkan dia dulu... dan sebulan lebih lagi anak itu dah setahun...so sweet

AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

3 comments:

Dearie Pearls said...

Dear Sal,
Thank God Sal berpeluang melalui semuanya.
Hargai detik2 yang ada..

HAPPY BIRTHDAY IN ADVANCE..

Awal tak LOL wish?
Hehehe..

A.I said...

sebeday kau sama ngan anak aku, along. budak x-mas! HOHOHO :P

wardah said...

Alhamdulillah..sbagai kawan aku pun tumpang gembira..hidup ang dh compelete..dh dapat merasai kehidupan sebagai anak,isteri,menantu,ibu....aku ni masih di fasa pertama dlm status anak..huhuhu
Aku doakan semoga hidupmu lebih bermakna dan berbahagia selalu disamping org2 tersayang...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...