Tuesday, December 15, 2009

wajah-wajah kecintaanku






AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

6 comments:

besi said...

wah....sal dah pandai bawa kereta ke?
ehhehehehe

LotsOfLove-Pearls said...

sweet je nur'ain bergurau senda..

semoga terus bahagia ya Sal..

Vee Violet said...

Alahai... comelnye...
nak kidnap sehari boleh tak?
=)

Mama-Danish & Sarah said...

wowww..nur ain dah pandai bawak kete yerk...

boleh la bawak Cik Ain jenjalan sekali....

sal, cadbury tu ada kod E la dik....huhuhu...

cik EPAL said...

comell :)

afsal_8281 said...

besi...
dia mmg pantang kosong jek kusi driver tu besi
musti dia nak ke situ
pastu kan dia pegang stereng tu mcm2 bunyi la kuar
aku gelak jek tengok dia

LOL...
pray to me for the happiness ok
thanks

Vee...
jangan kata sehari
sejam pun terpisah ngan dia teringat2 tau
ni kt ofis pun terbyg2 jek keletah dia
kalo dia takde sunyi la sal

k.ain...
meh la jenjalan ke kola kangsar neh
leh la nur 'ain bwk jenjalan pusing2 pekan kola
hehehe

thanks for the info k

cik EPAL...
thanks

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...