Thursday, December 10, 2009

2 jejaka

bila ingatkan balik gelihati aku ni kenangkan...

ari ahad baru ni kami anak beranak gi makan kenduri kat Manong...umah sedara kepada member ofis hubby...agak jauh gak dari KK tp demi memenuhi jemputan gi juga la...

kalo nak tau kat kampung tu saja ada 4 kenduri...sebelum umah yg kami nak hadiri tu tak sampai 500 meter pun ada satu kenduri...nyaris2 nak salah gi umah lak sib baik tanya sorg makcik tu so umah yg depan tu umah yg betul...hiiii3X kalo tak malu la

emmm apa kaitan tajuk n3 ni ngan kenduri tu kan...ni nak cite neh... masa tengah makan aku suapkan la si dara sunti aku ni makan...mcm biasa la mulut dia tu menceceh tah pape la kan ke dia tu ratu bercakap mcm ibu dia ni kan.... :)) pastu dia pun galak menegur org tu org ni

dok ralit makan tiba2 datang sorang jejaka kecik umo dlm 3 tahun kot dok usha anak dara aku ni... aku pun soh la anak dara ni salam kan ala budak2 takpe la kan kalo da besar mau aku tanya budak tu nak apa ngan anak dara aku kan!! hahahah

anak aku buat derkk ja kat jejaka kecik tu tp jejaka tu pandang je anak dara aku...gelihati aku...dan tak lama dtg lagi sorg jejaka ni datang2 je terus nak siom anak dara aku...ehhhh aku pun tarik la anak aku kan ape kes nak siom2 anak dara aku....hahahhaa tah pape la budak tu...

wah si kenit ni kecik2 suda ada admire ke?? lama gak la 2 jejaka tu dok pandang anak dara aku... kebetulan aku pakaikan si nur 'ain baju kurung gamaknya teruja kot tgk budak kecik pakai baju kurung kan... mcm2 la

tu je kisahnya...aku gtau hubby sbb kami makan asing2 aku khemah pompuan hubby khemah lelaki...hubby nampak la 2 jejaka tu dok kat anak dara kami then dia tanya la nape tu...cite la... apa lagi gelak la dia..aku pun sama gak

aku ckp tu la mulut tak reti dok diam gitu la... ngikut sapa kalo tak ibu dia... ibu dia pun muda2 dulu ramai gak admire... hikhikhk perasaan!!
AYAT-AYAT PUJANGGA KO ORANG

8 comments:

ai said...

ayoyo!! kecik2 dah ada admire oooo....

afsal_8281 said...

tu la pasai nya k.ai
geli gedik gitu kan
huhuhu
like mother like doter la kan

besi said...

sal...seronok dengar cerita2 budak2 heheheh

afsal_8281 said...

ye la besi
kalo besi ada masa tu pun kan
gelihati tgk la

kecik2 da pandai minat pd kaum berlainan jantina neh
naluri kan
yg nak tergelak
yg sorg lagi tu dtg2 terus nak siom
terkezut la kita ni
hehehhe

LotsOfLove-Pearls said...

Dear Sal..
Wah nur 'ain sudah ada peminat..
Wahaha..
Memang cun melecun ar mcm mama dia..
seb baik bukan mamanya yg kena usha..
hehe

Queen said...

jejaka tu geram....budak2 3 tahun ade feeling kew?..ehehehe

Vee Violet said...

Wah wah waaahhh...
bukan main Nur'Ain nie...
besar nanti confirm2 ramai peminat. Sal kena jaga betul2 Nur'Ain dr sekarang... hihihi

afsal_8281 said...

LOL...
itu la pasalnye dear
kecik2 da pandai la budak2 ni kan
wah cun melecun gitu
jangan la mcm tu dear
kang bukan nur 'ain yg kembang
ibu dia lebey2 kang
ahaks

Queen...
eh dear...jangan kata la
naluri suka pd org ni kan sejak azali wujud kan
tak kira la budak umo 3 thn pun
nama pun berlainan jantina
hehehe

Vee...
heheheh lawak kan dear
kecik2 kan main lagi tu
emmm ramai peminat mcm auntie/akak vee dia la kan

tp kan vee
org tak berani ngan nur 'ain
garang kan main
ibu ngan babah dia pun kene marah ngan dia
garang anak dara tu tuh
takut besar2 sok takde yg minat lak
garang sgt hahahaha

tp takpe
ada 3 adam menanti kot

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...